Tech

Felfoghatatlanul sok pénzt termelt az új Call of Duty

A Call of Duty-széria 2001-ben kezdte meg a karrierjét, és napjainkra az egyik legnépszerűbb videojáték-sorozat, aminek a legújabb részeit milliók vásárolják meg világszerte minden évben. A belső nézetes lövölde népszerűsége a tavaly ugyan megtorpanni látszott, hiszen az eladások nem sikerültek olyan fényesre, mint a korábbi években, de idén ismét elképesztő pénzeket kaszált a szériát kiadó Activision.

A november 3-án megjelent legújabb rész, a WWII a II. világháborúba repítette vissza a játékosokat, és ez a manapság hanyagolt tematika ismét vásárlásra ösztönözte az embereket. Az eladások pedig szárnyalnak: az Activision bejelentette, hogy alig több mint másfél hónappal a hivatalos premier után az új Call of Duty eladásai már meghaladják az egymilliárd dolláros összeget –

ami forintba átszámolva felfoghatatlan 260 milliárdot jelent.

Arról ugyan nem szól a fáma, hogy ebből mennyi a tiszta nyereség (egy ilyen játék fejlesztése rengeteg pénzt emészt fel), de az Activision felső vezetésében és a részvényesek között valószínűleg senki nem panaszkodik az eredmények miatt, ami a karácsonyi időszakot követően még ennél is jobb lesz.

Nem hiába vártunk a II. világháborús Call of Dutyra
Visszatértünk a múltba, és ha nem is tökéletes, azért az új rész nem okoz csalódást.

Maga a játék egyébként kifejezetten jól sikerült: az egyjátékos kampány ugyan nem hagy kifejezetten mély nyomot az emberben, de a multiplayer idén kifejezetten jól sikerült, a többszereplős rész egészen addiktív, minden nap játékra sarkallva azokat, akik megvásárolták a programot.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik