A klasszikus márkaoldallal rendelkező hazai brandek közül elsőként a Pöttyös érte el az 1 milliós rajongótábort a hivatalos Facebook oldalán. A jelentős eseményt megünneplendő, a márka a Pöttyös közösség kezébe adja a döntést, hogy az elmúlt évek népszerű Túró Rudi ízei közül, melyik kerüljön vissza a boltok polcaira idén ősszel.
A Pöttyös, sikeres márkaként a közösségi médiában napi szinten folytat párbeszédet a rajongókkal, és az évek során két poszt is Európa legjobbja lett, az elmúlt másfél évben pedig Magyarország top három posztja között hétszer is szerepeltek a cég facebookos bejegyzései.
A Pöttyös az 1 milliós szám elérését egy jelenleg már nem kapható íz visszahozásával igyekszik megköszönni a rajongóknak, méghozzá úgy, hogy a döntést is rájuk bízza. A Facebookon közel egy hétig voksolhatnak a meggyes-mákos, a citromos-bodzás és a mézeskalácsos Túró Rudira. A legtöbb szavazatot kapó terméket újra gyártani kezdik, ami várhatóan októberben kerül majd a boltokba.