A Chicagóban, épp a Michigan Avenue híd mellett épülő új Apple Store az eredeti tervektől eltérve érdekes elemmel bővül a szemfülesek szerint, egy hatalmas Apple logó kerül a tetejére. Az alapból is ezüst színű tetőn a jellegzetes alma úgy fest, mintha egy óriás MacBook lenne rajta.
A márkabolt terveit először 2015-ben mutatták be, és már akkor is látni lehetett, hogy a cég eddigi irányától eltérő, teljesen egyedi üzletet szeretne a cég.
1800 négyzetméteren fog elterülni, teljesen üvegből készült magas falak veszik körbe, és vékony kialakítású, szénszálas erősítésű tető kerül rá. A tető kialakítása az alumínium MacBook és MacBook Pro külsejére hajaz, kerekített sarkokkal, és a gépekre hasonlító alakkal. Az épületet ugyanaz a londoni Foster+Partners tervezte, akik az űrhajóra hasonlító gigászi, Campus 2-t is.
Arról még nem tudni, mikor nyit meg az üzlet, de láthatóan már a végső simításokat végzik.
(Kiemelt kép: Foster and Partners)