Nem csak az Apple zárt most le negyedévet, hanem a Facebook is, de Zuckerberg pénzügyi adatok helyett a közösség számára sokkal fontosabb összegzéssel ünnepel. Mondjuk külön-külön mindegyik tételt tudtuk már, de így egyben valóban jól mutatnak a Birodalom új mutatói.
A fiatal vezér által közzétett rövid üzenet mellé csatolt képen egyrészt láthatóak a “család” négy alap-tagjának aktuális számai. A Facebookot most már 1,65 milliárd aktív felhasználó látogatja legalább havi rendszerességgel, míg a WhatsApp is elérte az egymilliárdos embertömeget. A Facebook saját chatszolgáltatásán, a Messengeren 900-an csevegnek, és az Instagram képmegosztó is megugrotta a 400 milliós szintet.
Az első negyedév nagy fegyvertényei közül az összefoglaló kiemeli a világszerte elindított élő videóközvetítést, az Internet.org segítségével online elérést szerző 25 millió olyan felhasználót, akik eddig képtelenek voltak internethez jutni, a vakok és látássérültek hozzáférését segítő mesterséges intelligencia fejlesztéseket, valamint azt, hogy végre elkezdték kiszállítani az 50-nél is több alkalmazással megtámogatott Oculus Riftet az első rendelőknek.
És persze itt van a leglátványosabb fejlesztés is, a lájkolás megújítása. Remélem, ön is szívecskézi, vagy meghaházza ezt a cikket olvasás után.
Persze a rövid bejelentkezésben ott egy hivatkozás Zuckerberg bővebb jegyzetére, amelyben többek között vázolja, hogyan hajtja végre azt a döntését, mely szerint saját részvényeinek 99 százalékát egy világjobbító célú kezdeményezésbe tereli át. Ehhez egyrészt újfajta részvényeket bocsátanak ki, és további olyan újításokat vezetnek be a Facebookon, amelyek a felhasználók elégedettsége mellett a vállalat pénzügyi stabilitását és a részvényesek még nagyobb “boldogságát” hivatottak elősegíteni.