Tech

Így szerezhet több lájkolót

A játéknál nincs kecsegtetőbb, még a humorra sem reagálnak ilyen jól a legnépszerűbb közösségi oldalon böngészők.

Megkérdezte az Ipsos közvélemény-kutató, ki mivel vehető rá leginkább tetszésnyilvánításra a Facebookon.

A nemzetközi kutatás alapján egyértelműen a nyereményjátékok buzdítják a többséget egy szervezeti oldal lájkolására. Sokan imádnak véleményt nyilvánítani egy-egy konkrét termékről. Ezen a területen a nemzetközi átlag 52 százalék, Magyarországon azonban a 61 százalékot is eléri – olvasható a hvg.hu-n.

A kedvezményeket adó kuponokra, ingyenes termékekre nemzetközi szinten 50 százaléknyian reagálnak pozitívan, a magyar átlag 46 százalék.

A poénok, különleges megoldások 34 százalékból váltanak ki érdeklődést mind a nemzetközi porondon, mind itthon. Ugyanekkora réteget ösztönöz arra, hogy az általa olvasottakat másokkal is megossza.

30 százalék értékeli kedvezően, ha a márkával kapcsolatos e-mailjeire választ kap. A magyarok 22 százalékban lelkesednek ezért. 28 százalék veszi szívesen, ha kommentjei nem maradnak visszhangtalanok. A magyarok 18 százalékban érzik így.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik