Tech

Lájkolható vállfára kerülnek a ruhák

Brazíliában digitális kijelző mutatja, hány embernek tetszik egy-egy darab.

Miért félnénk az esetleges Facebook-függőségtől, mikor a közösségi oldal nemcsak szó szerint mentene életeket, hanem átvitt értelemben is: segíthet eldönteni, melyik ruha menő és melyik ciki.

A brazil C&A ügyesen kapcsolta össze az offline és online világot, Facebook-oldalán lehetőséget biztosít arra, hogy rajongói lájkolják a nekik tetsző ruhadarabokat, ezek a lájkok pedig azonnal megjelennek a digitális kijelzővel ellátott vállfán, amivel – így a reklám érvelése – a lányoknak sokkal könnyebb lesz dönteni.

S bár reményeink szerint a gyönyörű magyar lányok magabiztosabbak annál, minthogy egy arctalan tömegre hallgassanak, érdekes lenne megnézni, hogy mennyien vásárolnák meg a legocsmányabb ruhát, ha “véletlenül” a leglájkoltabb fogasra kerülne.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik