Persze adódik a kérdés, hogy a játékfejlesztőknek miért érné meg energiát ölni abba, hogy a 750 millió aktív felhasználóval rendelkező Facebookról a (jelenleg és nyilván csak egyelőre) 20 millió kevésbé aktív regisztrált taggal rendelkező Google Plusra is beköltözzenek?
Nos, egyrészről van egy újabb helyük, ahol tudják árulni a terméket, másrészről a Google szakít a Facebook és az Apple által kialakított szokásokkal, és a bevételeknek csupán a 30%-át vonnák magukhoz.
Emellett a Farm- és egyéb Ville-ek létrehozásáról híressé vált Zyngán kívül a játékfejlesztők most nincsenek jóban a Facebookkal, hiszen a múlt héten kiderült, hogy az előbb említett két vállalkozást különleges kapcsolat fűzi egymáshoz és a Zynga a többiekhez képest kedvezőbb feltételekkel tudja árulni a digitális teheneket.
A játékok megjelenésének pontos időpontja egyelőre ismeretlen, az azonban biztosnak tűnik, hogy megfelelően akciós árakkal felhasználók milliói váltanának közösségi oldalt.