Tech

Ha a Facebook a Barátok közt, a Google+ csak egy reklámszünet

Facebook-kontra-Google(1024x768).png (facebook, google, lájk, +1, pluszegy, )
Facebook-kontra-Google(1024x768).png (facebook, google, lájk, +1, pluszegy, )

Bár a Google közösségi oldala robbanásszerűen nő, még mindig 3,5-szer annyi időt töltünk a Facebookon.

A Google+ immáron szűk három hete indult el (folyton ki kell emeljük, hogy csupán teszt-üzemmódban) és bő két hete szabadon küldhetők a meghívók is – az ennek köszönhető, rekordméretű növekedésről már szóltunk -, azonban a regisztrált felhasználók számán túl legalább olyan fontos, hogy ezek a felhasználók mennyi időt töltenek az adott oldalon.

Nos, az egy belépéshez kapcsolódó facebookozás átlagosan 21 perc 57 másodperc (vagyis egy jó Barátok közt résznyi), míg a Google+ csupán 5 perc 50 másodpercet (vagyis kb. egy reklámszünetnyi) időt képes magának kikövetelni.

Az előbbi “csupán” persze sarkított, hiszen egy 7,5 éves oldalt hasonlítunk egy három heteshez – persze az is lehet, hogy a Google+ köreinek köszönhetően hatékonyabban át tudjuk magunkat rágni a minket érdeklő ismerősök hírfolyamán.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik