A European Seal of e-Excellence díját az európai országok által delegált nemzetközi zsűri három kategóriában ítéli oda azoknak a vállalatoknak, amelyek folyamatosan kiváló eredményeket képesek felmutatni iparágukban, és ezzel európai minőségű termékeket és szolgáltatási portfóliót hoznak létre. Így jutott hozzá a Hedz Magyarország Kft. az aranyplaketthez.
A jegyrendszer fő újdonsága a központi adattárolási modell és a mobil internettechnológiák sajátságos kombinációjában rejlik. Az iziSHOP eTicket megoldás Fejes Sándor, a Hedz Kft. ügyvezető igazgatója szerint új perspektívákat nyithat a közösségi közlekedés számára a valódi utasbarát jegyértékesítési szolgáltatások kialakítására.
Az iziSHOP eTicket szolgáltatásaival nincs szükség többé pénztári sorban állásra, mivel az utasok a jegyeket és bérleteket a hagyományos jegypénztárak mellett mobiltelefonokon és az interneten is megvásárolhatják. A jegyeket be lehet mutatni a mobiltelefonok képernyőjén, de használni lehet erre a meglévő igazolványokat is, például a diákigazolványt, a lakcímkártyát, sőt alkalmas lehet majd erre a hamarosan bevezetendő egységes állampolgári kártya is.
Magyarország első ilyen, egyelőre még csak mobiltelefonokon működő szolgáltatása 2009-ben indult el a pécsi városi közlekedésben. Az új megoldás kiépítésével azonban a mobilokat vagy igazolványokat bármilyen utazási eszközön használni lehet majd: egyik városban például helyi bérletként, máshol napijegyként, a vasúton pedig vonatjegyként.
A Hedz szerint az új szisztéma a hagyományos közlekedéskártyás rendszerekkel szemben nyílt, jóval gyorsabban és szélesebb körben bevezethető, könnyebb hozzáférhetőséget biztosít felhasználóinak, és a közlekedéskártyás rendszerek költségeinek töredékébe kerül.