Tech

Hazai netezési szokások

Elsősorban olvasásra és tájékozódásra használják a magyarok az internetet, de az online vásárlás sem elfelejtendő tevékenység.

Az magyar internetezők 90 százaléka elsősorban hírolvasásra, tájékozódásra használja a hálót, hivatalos ügyintézésre a válaszadók 46 százaléka, árukereső szájtok böngészésére 45 százalék használja a webet.

Az országos felmérést megelőző egy hétben a magyar internetezők 71 százaléka az iWiW-et látogatta, az origót a megkérdezettek közel 60, az indexet 40 százaléka olvasta legalább egyszer. A Vatera 3 százalékkal lemaradva, közvetlenül a Facebook után szerepel a leglátogatottabb oldalak sorában: az előbbin az emberek 39, utóbbin 42 százaléka járt a vizsgált időszakban.

Az elmúlt egy évben 13 százalékkal nőtt az internet hozzáféréssel rendelkezők aránya a 18 évesnél idősebbek körében, így napjainkban a magyarok közel 60 százalékának elérhető a világháló. Ugyanakkor a hozzáféréssel rendelkezők csaknem egyötöde nem szörföl a weben.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik