Sorra jönnek ki a karácsonyi reklámok, így a McDonald’s-é is. A kedden közzétett videóban egy anya kétségbeesetten próbálja elérni, hogy a fiára is átterjedjen a karácsonyi hangulat, de sokáig nem ér el semmit.
- Nincs kedve a karácsonyi dekorációban segíteni, inkább játszik a gépén,
- nem neveti el magát, mikor az anya rénszarvasagancs-fejdísszel parádézik, inkább felrakja a fülhallgatóját.
Pedig a benne rejlő kisebb?/másik?/kedves? gyerek odavan az összesért. Végül a két én a McDonald’s-ban tett látogatás után egyesül, és mikor hazaérnek, és az anya fejen dobja hógolyóval, akkor jókedvűen belemegy a fiú – egyébként Tom – a játékba. Aztán este egy pillanatra, mikor a srác aludni tér, úgy tűnik, minden visszatér a régibe, de akkor a pulóveréből előkap egy zacskót. Az van ráírva, Reindeer Treats, vagyis Rénszarvas Csemege, vagyis répacsíkok a Mikulás segítőinek, a hamburgeres zacskóban lapult előtte. A csemegét elhelyezik ketten a kandalló alá. Happy End.
(A brit Meki egyébként most tényleg ingyen ad egy zacskó Reindeer Treats-t a vásárlóknak, ahogy tette ezt tavaly is.)
A fiú, akinek a karácsony szellemét egy hamburger hozta vissza, nem mindenki tetszését nyerte el. Pontosabban nem is ő, hanem ez a reklámot gondolják „nyomasztónak” és „szánalmasnak” – írta a Mirror.
Oké, soha nem megyek többé a McDonald’s-ba
– írta egyikőjük. Sokan nem értik, miért van a gyorsétterem-láncnak annyi reklámja a szomorú gyerek-szülő kapcsolatról, más pedig azt írja, biztos csak attól ilyen kedvetlen a gyerek, mert éhes volt.
Nem ez az első karácsonyra szánt reklám, az utóbbi napokban jött ki vele a Coca-Cola és a John Lewis, amit Magyarországon szinte mindenki kizárólag ezekről a reklámairól ismer.