A Facebookon futottunk bele egy hirdetésbe, ami a kormányzati plakátok stílusában készült, azonban nem nemzeti, hanem szépészeti konzultációra hív: szempilla-hosszabbítást reklámoznak vele. Megkerestük a céget, hogy honnan jött az ötlet.
Le a soros szempillával!
– szól az Xtreme Lashes egyszerű szlogenje, az ötlet születéséről pedig megkeresésünkre Varga Alexa, a cég kommunikációs vezetője azt mondta, egy dugóban araszolós húsz perc alatt fogalmazódott meg.
Unottan bámultam kifelé az ablakon, bármerre néztem, a falakat a jól ismert kormányzati plakátok borították. A másik sávban pókláb hosszúságú, soros szempilláját igazgatta egy lány az autója tükrében – az ilyen művi megoldások ellen mi tíz éve vívjuk a harcunkat
– mondta Varga Alexa, aki át is kiabált a lánynak, hogy nem igazán áll jól neki a pilla, mire ő annyit válaszolt:
Stop Soros!
Varga Alexa hozzátette: nagyon nehéz a szépségiparban figyelemfelkeltőt alkotni, ezért próbálták humorral ötvözni a valódi mondanivalójukat.