Hamburgeres, fodrászat, szépségszalon, étterem, teázó vagy éppen egészségklinika. Ilyen és hasonló tevékenységgel keresik kenyerüket hazai hírességeink, amikor nem a képernyőn látjuk őket.
Lilu nemrég például fodrászüzletet nyitott. A jogász végzettségű tévés szereti magát biztonságban tudni, így a már említett üzletét megelőzően butikot üzemeltetett Budapest egyik legelegánsabb utcájában. A divat, valamint a szépségipar vélhetően jó vállalkozás lehet, hiszen nem csak Lilu próbálkozik vele. Nyertes Zsuzsa is büszke szépségszalonjára, és ahol csak lehet, beszél is róla. Azt persze diszkréten titkolja, milyen jövedelemre tesz szert vállalkozásából. Ez egyébként nemcsak rá jellemző, hanem a többi celebre is.
Mások inkább az evésre és az ivásra esküsznek. Judyék kisebb felhajtással etetik a népet, mint például Andy Vajna, igaz nem is élnek akkora luxusban. Az állapotos énekesnő és férje hamburgert árulnak, és bizony időnként Judy is beáll a pult mögé. Gianni és Kovács Koko István is éttermet üzemeltet, és úgy tűnik, nekik is bejött az üzlet. Bajor Imre viszont keményen belebukott a Kicsi huszár elnevezésű étterembe, pedig eleinte ő is nagy reményeket fűzött hozzá. Kozsó teázója a kívülálló számára aranybányának tűnik, igaz, meg is kéri az árát az általa forgalmazott hörpölnivalónak.
Úgy tűnik, az egészségmegőrzés sem rossz biznisz. A legjobb példa erre Schobert Norbi és Béres Alexandra példája. De az ismert televíziós, Sváby András is felismerte ezt, és néhány éve felépített egy egészségüggyel foglalkozó internetes oldalt, amely a hírek szerint nagyon jól megy.
A legextrémebb dologba azonban vitathatatlanul Gáspár Győző vágott bele. Mindenkinek leesett az álla, amikor világgá kürtölte, hogy koporsókat árul. Nagyon bízott ugyan vállalkozása sikerében, de az mégsem hozta azt, amit a híresség elvárt. Épp a napokban vallotta be a Hír24-nek, hogy bezárta temetkezési vállalkozását, sőt Beának sem úgy megy a sminkes üzlet, ahogyan arra eleinte számított.