Szórakozás

Új politikai kampányeszköz: mellbedobás a győzelemért

A svédországi választási hadjáratban előkelő helyre kerültek a női keblek.

Főleg kis pártoknak okoz gondot, hogy magukra irányítsák a szavazópolgárok figyelmét. Ennek érdekében a Baloldali Párt formabontó újításhoz folyamodott. Egyik legutóbbi kampányrendezvényén fellépett egy sztriptíz girl is. A Miss Cookie névre hallgató csinos hölgy bugyira vetkőzve buzdította a jelenlévőket a párt támogatására; mellbimbóit a párt választási logója takarta úgy-ahogy… A párt illetékesei utólag “burleszkbe illő humoros performance-nak” nevezték Miss Cookie domborítását. A hölgy ruhadarabjainak levetése szerintük azt szimbolizálta, miként lehet a jobboldal felületes dolgaitól megszabadulni, míg végül “feltárul a baloldal igazi magva”. Az újítás nem mindenkinek nyerte el a tetszését: a rendezvényt számos jelenlévő még a műsor vége előtt elhagyta…

Hogy a Baloldali Párt választási hadjárata részben a női mellek körül forgott, azt a pártelnök televíziós fellépése is igazolja. Lars Ohly a héten egy tv-interjúban azt szorgalmazta, hogy anyák és apák egyenlő arányban osszák fel egymás között a gyermekük születése után járó gondozási időt. A műsorvezető fölvetésére, vajon a szoptatás terén ez nem okozna-e problémát, a pártelnök azt javasolta, hogy az anyák fejjék le a tejet, és hagyják otthon a férjüknek, aki majd megeteti vele a csecsemőt…

Hogy majdani felesége is ezt a megoldást választaná, azt Ohly homályban hagyta – az viszont, hogy hamarosan megnősül, már nem titok: a műsorban kérte meg választottja kezét. Pechjére a tv-csatorna éppen ebben a pillanatban kapcsolt át reklám sugárzására…

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik