Amúgy sem okozott volna nagy fejfájást Katalinnak és Vilmosnak, hogy honnan szerezzék be a babakelengyéket, de most már nem is kell ezzel foglalkozniuk. A pici – akiről még azt sem tudjuk, hogy hány hetes és milyen nemű – máris tucatnyi ajándékcsomagot kapott a világ vezető bababoltjaitól. Van már több babakocsijuk, különleges takarójuk, mindenféle készségfejlesztő eszközük és egyedi készítésű lábbelijük a szülőknek. Természetesen mindegyik prémium minőségű és kategóriájú. Így a még meg sem született kis trónörökös máris több millió forintot keresett.
A cégek persze nem önzetlenségből és lelkesedésből küldték a luxusholmikat a hercegi párnak, hanem marketingcélból. Ha Kate-nek tetszik a termékük, akkor használni fogja vagy ráadja a gyerekre, a róluk készült paparazzi fotók segítségével pedig az egész világot bejárja majd az ingyenreklám. Aminek hatására a civil anyukák közül sokan akarják majd ugyanolyan dolgokkal elhalmozni a saját csemetéiket, mint Katalin, hiszen ami jó egy királyi sarjnak, az csak jó lehet.
De a királyi udvar is tisztában van azzal, hogy csak élő reklámhordozónak akarják használni egyesek a születendő kis herceget vagy hercegnőt. Éppen ezért a beérkezett ajándékokat valószínűleg felajánlják majd a rászorulóknak.
Luxusajándékokkal halmozzák el őket a cégek