Bár a televíziós szakemberek szerint még nem szabad messzemenő következtetéseket levonni az RTL II-es műsorok jelenlegi nézettségéből, a Hír24 mégis tudni szerette volna, jelenleg melyik műsorra a legkíváncsibbak a nézők az új csatornán.
Mint ismeretes, az RTL II október elsején kezdte meg adását, azóta több, úgynevezett saját gyártású produkciót is műsorukra tűztek. A nézők itt láthatják az I Love Gjonit, a Heti hetest, a Legyen ön is milliomost és a Forrónyomon című műsort is. Az említettek közül Friderikusz Sándor vetélkedője és a Heti hetes is nagy népszerűségnek örvendett korábban az RTL Klubon, így mindenki nagy várakozással fogadta, mi történik, ha átkerülnek az új csatornára. A számításoknak megfelelően az eddigi nézőknek csak töredéke kapcsolt a két produkcióra. Ez amiatt van, hogy jelenleg csak 1 millió háztartásban fogható az RTL II. Az RTL csoport közlése szerint ez folyamatosan növekszik majd.
A nézettségi adatokat figyelve azonban az állapítható meg, hogy mind a Legyen ön is milliomos, mind pedig a Heti hetes népszerű maradt, mind a kettőre többen kapcsoltak, mint például az I Love Gjonira, vagy a Forrónyomonra, igaz ez utóbbinak feltehetően egészen más a nézőközönsége, mint a korábban felsorolt három műsornak. Ráadásul az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy Máté Krisztina műsorára az RTL II indulásakor minden más produkciónál többen voltak kíváncsiak.
Ez azonban mostanra változott, a legfrissebb adatok szerint Friderikusz Sándor ülteti le a legtöbb nézőt a képernyők elé. A Hír24 által megkérdezett televíziós szakember azt mondta, legalább hat hónapra van arra szükség, hogy egy új csatornánál kialakulhasson az a fajta nézettségi mutató, amiből már valós következtetéseket lehet majd levonni. Nem beszélve arról, hogy november másodikán indul a Super TV2, ami vélhetően szintén átrendezi majd az RTL II-es műsorok nézettségét.