Meglepő bejelentéssel jelentkezett a Porsche. A hagyományosan a férfiakra “utazó” autómárka hároméves szerződést kötött Marija Sarapovával, így ő lesz a következő kampányának fő arca.
“Ez a lépés azt jelenti, hogy Marija egy brand, és nagy ereje van, és nagy jövője is” – mondta Max Eisenbud, a teniszező ügynöke.
Marija Sarapova tavaly a stuttgarti tornán tért vissza sérüléséből, meg is nyerte a viadalt, és nyert egy Porsche 911-est. Nem sokkal ezután megnyerte a Roland Garrost.
“Ez a tökéletes választás számunkra. Marija karizmája és személyisége passzol a Porschéhoz” – mondta Matthias Müller, az autógyár képviselője.
A Porsche 911 vásárlóinak 88 százaléka férfi egyébiránt. Sarapova évi 20 millió dollárt keres marketingtevékenységei után, ennél többet egy női sportoló sem keres. Szerződésben áll a Nike-val, az Eviannal, a Tag Heuerrel, a Samsunggal és a Cole Haannal.
Egy édességgyár saját márkát gyártott, a Sugarpova nevű gumicukorból 1,5 millió csomaggal adtak már el szerte a világon.