Forma-1

Népszerűbb a Forma-1, mint valaha

forma-1 magyar nagydíj (Array)
forma-1 magyar nagydíj (Array)

A Forma-1 jogait birtokló amerikai cég, a Liberty Media túl van első szezonján a sportág vezetőjeként. Az előzetes ígéretekhez híven nagy hangsúlyt fektetettek a közösségi médiára. Ez annyit tesz, hogy Facebookon, Twitteren, Instagramon is folyamatosan pörögtek a bejegyzések, érkeztek az adatok, képek, idézetek, statisztikák, sőt YouTube-on a különböző összeállítások, érdekességek, kvízjátékok.

Mindez a Bernie Ecclestone-érában elképzelhetetlen volt, de fényesen bevált, a Liverty Media adatai szerint 11,9 millió követőre tettek szert, amely 54,9 százalékos növekedés 2016-hoz képest.

Nőtt a versenysorozat televíziós nézettsége is, a húsz legnagyobb F1-es piacon 1,4 milliárd néző látta a Forma-1-es versenyhétvégék műsorait, ami 6,2 százalékkal több, mint volt egy évvel korábban. A húsz futamot – élőben vagy felvételről – körülbelül 603 millióan látták. Az adat úgy is egy százalékkal nőtt 2016-hoz képest, hogy tavaly eggyel kevesebb versenyt rendeztek.

A sportágra tehát többen kíváncsiak, mint valaha, az amerikaiak stratégiája nagyon bejött.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik