A Forma-1 jogait birtokló amerikai cég, a Liberty Media túl van első szezonján a sportág vezetőjeként. Az előzetes ígéretekhez híven nagy hangsúlyt fektetettek a közösségi médiára. Ez annyit tesz, hogy Facebookon, Twitteren, Instagramon is folyamatosan pörögtek a bejegyzések, érkeztek az adatok, képek, idézetek, statisztikák, sőt YouTube-on a különböző összeállítások, érdekességek, kvízjátékok.
Nőtt a versenysorozat televíziós nézettsége is, a húsz legnagyobb F1-es piacon 1,4 milliárd néző látta a Forma-1-es versenyhétvégék műsorait, ami 6,2 százalékkal több, mint volt egy évvel korábban. A húsz futamot – élőben vagy felvételről – körülbelül 603 millióan látták. Az adat úgy is egy százalékkal nőtt 2016-hoz képest, hogy tavaly eggyel kevesebb versenyt rendeztek.
A sportágra tehát többen kíváncsiak, mint valaha, az amerikaiak stratégiája nagyon bejött.