A terminálon a vendéglátó-helyiségek akciókkal toldották meg a kezdeményezést. Mivel a csoportmérkőzések után már szinte egész Európa focilázban ég, a repülőtér is mindent megtesz a szurkolók információéhségének kielégítéséért.
A repülőtér hét éttermébe és bárjába tíz darab 42 colos LCD-monitort helyeztek ki a már meglévő állandó tévék mellé.
Az akcióban a vendégek nagy kedvezményeket kapnak a foci mellé: egy-egy repülőtéri menün akár 1000 és 1900 forint közötti összegeket is spórolhatnak, akik a foci-Eb kuponját bemutatják. A kuponokat a biztonsági ellenőrzés előtt, az utasirányító munkatársaktól vehetik át az induló utasok a SkyCourt jobb és bal oldalán. A kuponos akció a július 1-jei döntőig vehető igénybe.
„Ezekben a napokban szinte kielégíthetetlen a fociszurkolók, vagyis az utasaink igénye a friss információra, ezért növeltük meg a tévék számát a terminálon” – hangsúlyozta Alan Bork.
A Budapest Airport fogyasztói üzletágának igazgatója hozzátette:„ Ezzel a gesztussal is szeretnénk hozzájárulni ahhoz, hogy az utasok igazán otthon érezhessék magukat a repülőtéren, ráadásul a kuponos akciónak köszönhetően még a pénztárcájukat sem kell különösebben megterhelniük, amíg a repülőgépükre és a gólokra várnak a SkyCourt emeletén.”