A Decathlon fő célja – az idén tavasszal bejelentett North Star globális stratégiának megfelelően –, hogy sport hipermarketből multisport specialistává váljon. A modernizációs folyamat egyik első, a vásárlók számára is kézzel fogható része az áruházak megújulása.
Miben lesz más a megújult áruház?
- Új körkörös elrendezésű vásárlói útvonal, amely könnyebb eligazodást tesz lehetővé, jóval több sportággal találkozhatnak az ügyfelek
- Modern és letisztult áruházkép, amely inspiráló környezetben mutatja be a különböző sporteszközöket
- Az új üzletkoncepcióban kiemelt helyet kapnak a körkörös üzleti modellt támogató szolgáltatások, amellyel egy tudatosabb fogyasztásra szeretné ösztönözni a márka a vásárlóit
- A megújulás a külsőt is érinti, az áruház kívülről is az új arculatra állt át
A modernizáció első hazai állomása a Dunakeszin található üzlet volt, amelyet másodikként a soroksári üzlet követett. Mutatjuk, mi várja a vásárlókat:
A videó a Decathlon megrendelésére készült.