A MOL meghajolt a hétfői csapatbúcsúztató sajtótájékoztatón a Londonba utazó magyar kajakos és kenus olimpikonok előtt, és ennek meglehetősen furcsa módját választották.
200 fős flashmobbal, azaz villámcsődülettel lepte meg legjobbjainkat és edzőiket a vállalat.
A csapat fotózásán hirtelen megjelentek a fiatalok, és egy zenés, táncos, ugrálós, kalaplengetős produkciót előadva szórakoztatták az olimpikonokat az újpesti Aquaworldben.
A vállalat olimpiai kampányának, vagyis a „Le a kalappal tehetségeink előtt” elnevezésű programnak ez még csak az első eseménye volt, amelyet azért szerveztek, hogy a sportolók olyan élményben részesüljenek, ami később a nehéz pillanatokban is erőt adhat nekik az ötkarikás játékokon.
A hivatalos közleményben továbbá azt ígérik, hogy augusztus végéig még számos meglepetést fog tartogatni a kampány.
Videó – sportolóink nagyon meglepődtek: