A Nielsen mérései alapján a Miami – Dallas párharc a 2006-os fináléhoz képest 25%-os növekedést mutat. Míg 2006-ban az ötödik mérkőzést a háztartások 10,1%-a követte figyelemmel, addig a pénteki összecsapásra 12,6% kapcsolt oda. Ez a százalékos arány nem mellesleg mintegy 14 millió családot jelent.
Az elmúlt hét finálé ötödik mérkőzéseit figyelembe véve a 12,6% a második legjobb eredmény, igaz nem sokkal elmarad a csúcstartó, tavalyi Boston Celtics – Los Angeles Lakers 12,8%-os mutatójától.
További érdekesség, hogy Miamiban több családnál volt kötelező program a mérkőzés megtekintése (32,7%), mint Dallasban (31,9%); igaz a különbség nem számottevő, de így is több ezer embert jelent.
Mivel a párharcot 3-2-re a Mavs vezeti, ezért biztosra vehető, hogy a nagydöntő következő, hatodik mérkőzése még ennél is nagyobb nézettségi adatokat fog produkálni.