No nem a hipermodern technikai vívmányok hadba állításával, ne gondoljunk valamilyen valós idejű adatfolyammal közvetített, élő vetkőzőszámra.
Emellett a videó megnyitása után ne lepődjünk meg: számtalan kampány épít az ismert közösségi oldalak dizájnjának, például ismert hibaüzeneteinek elemeire és él hasonló megoldásokkal.
Ebben az esetben ahhoz hasonló feliratot láthatunk, mint amikor a YouTube szájhúzó emotikonnal közli velünk, hogy a megnyitott mozgóképes tartalmat már eltávolították, nem nézhető meg.
Aztán a képernyőt alaposabban szemügyre véve kiderül, hogy ez maga – az aláfestő zene és a vigyorra váltó szmájli alapján – a viccnek szánt fogásra épülő reklám. A szöveg szerint ugyanis ahhoz, hogy fehérneműs lányt lássunk, először vásárolnunk kell a berlini Blushban (az üzlet linkje alant), majd bevágnak egy szexi női testet ledér öltözékben.
Az újfajta vírusmarketing nem aratott osztatlan sikert, hiszen a nézők zömét egyelőre hidegen hagyta; sőt fele annyinak tetszik csak, mint ahánynak nem.