Light

A legfárasztóbb reklám

Ez a norvég humor?

Erősen szakított a megszokott férfias jellegű reklámokkal az Asan tusfürdő hirdetése. Nincs szanaszéjjel gyúrt férfitest, ezerwattos mosoly, és a termék hatására karba omló topmodellek is hiányoznak.

Vannak viszont kíméletlenül őszinte képsorok, egy lágyan búgó narrátor hangja hölgy formátumban és kb. 0:23-nál egy vizeletminta-adás (ezért külön felhívnánk mindenki figyelmét, hogy fárasztó és inkább 18 éven felülieknek való a reklám).

Az Asan nevű tusfürdőmárkáról az életben nem hallottunk, viszont a megdöbbentő szpot rendezője az a norvég Morten Tyldum, aki a többszörösen díjnyertes “Haverok” című vígjátékot is készítette és “A legtöbb ember Kínában él…” című dráma társrendezője is volt.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik