Kulcsfontosságú eszközt adott az Instagram azok kezébe, akik szeretik használni a Stories formátumot, azaz a 24 óra után eltűnő posztokat. Az új „Szövegtípus” nevű eszközzel úgy lehet közzétenni szöveget tartalmazó sztorit, hogy annak nem feltétele kép vagy videó készítése,
Aki sokat böngészi az ismerősök ilyen jellegű tartalmait, annak eddig is feltűnhetett, hogy nagyon sokan szeretnek így közzétenni információkat, helyzetjelentéseket, és más dolgokat.
Előhívni sem nehéz: kezdjünk új történetet, és a kameragomb mellett bal oldalt megtaláljuk. Egyszerűen csak be kell írni a szöveget, aminek aztán tetszőleges szín, háttér, stílus állítható be. Az újfajta szövegstílusokat (például neon, írógép) fotós vagy videós történeteknél is alkalmazhatjuk.
Külön érdekesség, hogy Zuckerberg a héten jelentette be: a Stories tartalmak idővel átvehetik a hagyományos posztok helyét a Facebookon is, és az, hogy már szöveget is oszthatunk meg, újabb lépés efelé.
Kiemelt kép: ThinkStock