Média
Marosi Balázs

Új digitális üzletágvezető az Insomniánál

Szalay Dániel
Szalay Dániel

újságíró. 2018. 07. 02. 16:44

Korábban a témában:

Marosi Balázs lett az Insomnia digitális üzletágának vezetője. Marosi feladata az Insomnia digitális szolgáltatás portfóliójának további erősítése, innovatív kommunikációs megoldások kialakítása és piacra vitele a reklámügynökség hazai és közel-keleti tevékenységét egyaránt támogatva.

A közel tizenöt éves ügynökségi tapasztalattal rendelkező szakember 2016-tól mostanáig a Neo Interactive csapatánál dolgozott, ahol az integrált digitális kampányokért felelős üzleti egység vezetőjeként nagy nemzetközi márkák – például a Dr. Oetker, a Pernod Ricard vagy a Lidl – digitális stratégiájának kidolgozásában és megvalósításában vett részt.

Marosi Balázs végzettségét tekintve közgazdász, diplomáját a Budapesti Gazdasági Egyetem Külkereskedelmi Karán szerezte. Angolul, olaszul és spanyolul is beszél. Karrierjét 2005-ben a DDB-ben kezdte, ahol többek között online kampányokat menedzselt. A ma már Possible néven futó Carnationnél töltött évek során olyan világmárkák digitális kommunikációja tartozott hozzá mint a Telenor, a Raiffeisen, a The Coca Cola Company részére pedig 11 ország promóciós kampányainak fejlesztését végezte a Coca Cola és Fanta márkákon.

InfoRádió
Búcsúzik az InfoRádió műsorvezetője
Hlavay Richárd 10 éven át vezette és szerkesztette az Arénát. A hírrádiónál 16 évet töltött.
vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Singer and actress Lady Gaga attends a photocall for the film "A Star is Born" presented out of competition on August 31, 2018 during the 75th Venice Film Festival at Venice Lido. (Photo by Vincenzo PINTO / AFP)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.