Média

Régiós céget alapított a Café

Új, regionális cég megalapítását jelentette be a Café Communications.  A weCAN Communications Kft. néven létrehozott leányvállalat a régiós terjeszkedéshez kapcsolódik és egyúttal annak is jele, hogy a Café szorosabb együttműködésre lépett legfőbb régiós ügynökségi partnereivel.

A kelet-és közép európai, valamint orosz független ügynökségeket magába foglaló weCAN hálózat sokáig egy laza partneri kapcsolatra épülő ügynökségi partnerség volt, azonban az üzletfejlesztés olyan ütemben fejlődött az elmúlt egy-két évben, hogy szükségessé vált egy szervezettebb, formálisabb struktúra kialakítása

– magyarázza a közlemény. Az új céget a hálózat kulcsfontosságú piacainak négy jelentős ügynöksége, a Café Communications (Magyarország), a Comtech CAN (Csehország), a The Group (Románia) és a Walk (Lengyelország) hozta létre, és a weCAN Communications Kft. máris több, régiós szinten ígéretes projekten dolgozik.

Az új kft. ügyvezetője egyébként az a Szarvas László lett, aki a Café Reklám Zrt.-nek is vezetője, és akivel itt korábban itt közöltünk interjút.

Eltűnt a TV2 képernyőjéről, most ő vezeti a Café csoportot - interjú Szarvas Lászlóval
Szarvas Lászlót sok éven át rendszeresen láthattuk a TV2-n, de utána teljesen eltűnt a képernyőről. Legutóbb ő lett a Café csoport első embere. Ez utóbbi kapcsán beszélgettünk, de persze szóba került egykori emlékezetes estéje is a TV2-n.

A weCAN hálózat egyébként június első napjaiban már hetedik alkalommal tartotta meg éves találkozóját a szlovéniai Piranban.

A találkozónak minden évben az a célja – azon túl, hogy értékeljük a hálózat eredményeit az elmúlt egy évből –, hogy információt cseréljünk közös ügyfelek és üzletszerzési projektek kapcsán, és hogy workshopok és a legjobb gyakorlatok kapcsán prezentációk mentén inspirációt szerezzünk és tanuljunk egymástól

– mondta el Szarvas László.

A weCAN tagok tekintetében a legnagyobb változás tavalyhoz képest, hogy a korábbi dél-kelet-európai médiaügynökségi partnert felváltotta a Direct Media, amely öt országban – Szlovéniában, Horvátországban, Szerbiában, Montenegróban és Boszniában– dolgozik a weCAN ügyfeleinek médiatervezési és vásárlási területen.

A közös projektek kapcsán elmondták, hogy a közelmúltban a cseh, szlovák, magyar, szlovén, bolgár, román és orosz médiaügynökségi partnerek dolgoztak együtt egy régiós átfogó médiaelemzésen és stratégiai döntéselőkészítő anyagon egy német márka számára. Továbbá a cseh, szlovák, magyar, horvát, román és bolgár kreatívügynökségek részt vettek egy globális tenderben, amelyet szintén egy német cég írt ki, és amelyet a weCAN nyugat-európai társpályázója nyert meg. A következő pár hétben kezdődnek a tárgyalások a weCAN ügynökségek és a cég helyi leányvállalatai között az együttműködés konkrétumai kapcsán. Emellett a hálózat legnagyobb ügyfele továbbra is az OTP: a bank marketingkommunikációs feladatait minden országban, ahol az OTP leányvállalatai jelen vannak, weCAN ügynökségek látják el.

szkander_csata
Beperelték a Retro Rádiót, gond lehet a névvel
Azonnali bírósági intézkedést kezdeményeztek a pénteken induló Retro Rádióval szemben valószínűsített védjegybitorlásra hivatkozva. Ha elfogadják a kérelmet, nem használhatja a Retro nevet.
Holczer Angéla, a Ringier Axel Springer Magyarország távozó marketingazgatója
Vezetőváltás a Ringier Axel Springer Magyarországnál
Távozik a Blikk és a Kiskegyed kiadójának marketingigazgatója. A vállalat magazin üzletágának igazgatója veszi át a feladatait.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik