Új, regionális cég megalapítását jelentette be a Café Communications. A weCAN Communications Kft. néven létrehozott leányvállalat a régiós terjeszkedéshez kapcsolódik és egyúttal annak is jele, hogy a Café szorosabb együttműködésre lépett legfőbb régiós ügynökségi partnereivel.
A kelet-és közép európai, valamint orosz független ügynökségeket magába foglaló weCAN hálózat sokáig egy laza partneri kapcsolatra épülő ügynökségi partnerség volt, azonban az üzletfejlesztés olyan ütemben fejlődött az elmúlt egy-két évben, hogy szükségessé vált egy szervezettebb, formálisabb struktúra kialakítása
– magyarázza a közlemény. Az új céget a hálózat kulcsfontosságú piacainak négy jelentős ügynöksége, a Café Communications (Magyarország), a Comtech CAN (Csehország), a The Group (Románia) és a Walk (Lengyelország) hozta létre, és a weCAN Communications Kft. máris több, régiós szinten ígéretes projekten dolgozik.
Az új kft. ügyvezetője egyébként az a Szarvas László lett, aki a Café Reklám Zrt.-nek is vezetője, és akivel itt korábban itt közöltünk interjút.
A weCAN hálózat egyébként június első napjaiban már hetedik alkalommal tartotta meg éves találkozóját a szlovéniai Piranban.
A találkozónak minden évben az a célja – azon túl, hogy értékeljük a hálózat eredményeit az elmúlt egy évből –, hogy információt cseréljünk közös ügyfelek és üzletszerzési projektek kapcsán, és hogy workshopok és a legjobb gyakorlatok kapcsán prezentációk mentén inspirációt szerezzünk és tanuljunk egymástól
– mondta el Szarvas László.
A weCAN tagok tekintetében a legnagyobb változás tavalyhoz képest, hogy a korábbi dél-kelet-európai médiaügynökségi partnert felváltotta a Direct Media, amely öt országban – Szlovéniában, Horvátországban, Szerbiában, Montenegróban és Boszniában– dolgozik a weCAN ügyfeleinek médiatervezési és vásárlási területen.
A közös projektek kapcsán elmondták, hogy a közelmúltban a cseh, szlovák, magyar, szlovén, bolgár, román és orosz médiaügynökségi partnerek dolgoztak együtt egy régiós átfogó médiaelemzésen és stratégiai döntéselőkészítő anyagon egy német márka számára. Továbbá a cseh, szlovák, magyar, horvát, román és bolgár kreatívügynökségek részt vettek egy globális tenderben, amelyet szintén egy német cég írt ki, és amelyet a weCAN nyugat-európai társpályázója nyert meg. A következő pár hétben kezdődnek a tárgyalások a weCAN ügynökségek és a cég helyi leányvállalatai között az együttműködés konkrétumai kapcsán. Emellett a hálózat legnagyobb ügyfele továbbra is az OTP: a bank marketingkommunikációs feladatait minden országban, ahol az OTP leányvállalatai jelen vannak, weCAN ügynökségek látják el.