Média

Új digitálisüzletág-vezető a Central Médiacsoportnál

Bognár Bálint vette át május 15-i hatállyal Zalai Ágnestől a Central Médiacsoport digitális üzletágának irányítását, jelentette be a médiavállalat csütörtökön. Zalai Ágnes a továbbiakban kiemelt stratégiai projektek fejlesztésével foglalkozik a médiacsoportban.

Az újonnan kinevezett digitális üzletágvezető a Centrálon belülről érkezik, korábban projekt-, majd termékmenedzserként dolgozott több digitális kiadvány fejlesztésén. 2005-ben kezdett kiadványkoordinátorként dolgozni a Central portfóliójába tartozó Lap.hu-nál, azt követően a Startlap főszerkesztőjévé nevezték ki. 2012-től az akkori Sanoma e-commerce fókuszú projektjeiben vett részt, majd 2014-től az NLCafe projektmenedzsereként, később pedig termékmenedzsereként folytatta munkáját. 2017 tavaszától a 24.hu termékmenedzsereként vezette portálunk megújulását. A jövőben ezen feladatkörét is megtartva látja el a Central Médiacsoport digitális divízióvezetői feladatait.

Zalai Ágnes, a Nosalty korábbi vezérigazgatója, 2017 szeptemberében kezdett digitális stratégiai tanácsadói feladatkörben dolgozni a Central Médiacsoportnál. 2018 januárjától vette át a digitális-üzletág vezetését azzal a céllal, hogy átvilágítsa annak működését, majd stratégiai és szervezeti javaslatokat tegyen a továbbfejlesztésére. Zalai Ágnes a jövőben a Central Médiacsoport cégcsoport szintű digitális stratégiájának kidolgozására fókuszál.

A vezetőváltás kapcsán Mészáros Kinga, a Central Médiacsoport vezérigazgatója elmondta:

A Central Médiacsoport következő hároméves stratégiájának középpontjában az áll, hogy nemzetközi szinten is versenyképesen működő vállalatcsoporttá alakuljon. Amikor 2017 novemberében a Central Médiacsoporthoz érkeztem, Zalai Ágival együtt kezdtünk a Central digitális portfóliójának továbbfejlesztésén dolgozni. Most, hogy kitűztük a célokat, és megtaláltuk a legalkalmasabb vezetőt a divízió vezetésére, a cégcsoportszintű növekedési stratégia kidolgozásában is számítok Ági szakértelmére.

Bognár Bálint hozzátette:

Megtisztelő feladat a hazai digitális piac legnagyobb portfólióját vezetni. Napjainkban a média – és annak környezete – olyan gyorsan változik, hogy piacvezetőként az innovációban is élen kell járnunk, emellett hiteles márkákat kell építeni a felhasználóink és hirdetőink számára. Kiadványaink sikere két pilléren nyugszik, a divíziónk egyedülállóan színvonalas szakembergárdájának munkáján, valamint előremutató technológiai fejlesztések folyamatos alkalmazásán. Kiadványaink hosszú távú sikerének kulcsát azok üzleti modelljeinek megújulásában látom. Hiszek abban, hogy adatalapú bevételtermelő stratégiákat kell építenünk, amiben kulcsszerep jut a videós tartalmaknak minden digitális márkánk esetében.

Simicska „szakadárjai” új médiacéget alapítottak
A Magyar Médiaszolgáltatást Támogató Központnak a HírTV G-nap után távozó vezérigazgatójához és a Magyar Nemzet volt lapigazgatójához is köze van. Meglehet, romániai médiaszerzés a cél.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik