Média

Nyomtatott lappal erősít a Márkamonitor

Márkamonitor - 1. évfolyam 1. szám
Márkamonitor - 1. évfolyam 1. szám

Nyomtatott kiadással bővítette médiaportfólióját a Grabowski Digital. A kiadó tulajdonosa és ügyvezetője, Szakács László újságíró a 24.hu-nak mondta el először, hogy ezentúl negyedévente nyomtatásban is megjelenik a Márkamonitor.

A lap ma, illetve a következő napokban kerül először az olvasókhoz.

A Grabowski Digital 2013-ban indította el az azóta is minden év májusában megrendezett Márkaépítés konferenciákat, majd ezek támogatására a www.markamonitor.hu weboldalt. A nyomtatott lap is a márkaépítőket segíti tanácsokkal és piaci információkkal.

A szakembereknek egyre kevesebb idejük van az olvasásra, az önképzésre. A nyomtatott magazinok létjogosultságát éppen az adja, hogy míg az internet folyamatosan óriási tömegű információt juttat el a médiafogyasztókhoz, a print – terjedelmi okokból – erősen szelektív, a szerkesztők szűrőjén csak a legfontosabb anyagok jutnak át. A nyomtatott Márkamonitor tematikája, megközelítése, olvasói célcsoportja semmiben sem különbözik a www.markamonitor.hu oldalétól, viszont a márkaépítéssel kapcsolatos anyagok közül csak a legfontosabbakat adja át az olvasóknak.

– mondta az új, nyomtatott platformról Szakács László.

A Márkamonitor online kiadása Szakács tájékoztatása alapján jelenleg havonta 50-60 ezer egyedi látogatót ér el.

A nyomtatott lap 3 ezer példányban jelenik meg.

Szakács László, a Márkamonitor tulajdonosa
Szakács László, a Márkamonitor tulajdonosa

A példányszám háromnegyede a megbízói oldalon dolgozó marketinges döntéshozókhoz (marketinges, trade marketinges, kommunikációs, pr-es közép- és felsővezetőkhöz) jut el, a további példányokat kutatók, tanácsadók, hatóságok, oktatók, könyvtárak és véleményvezérek kapják.

Szakács László korábban a Médiapiac nyomtatott szakújságnak és a mediapiac.com internetes hírportálnak is főszerkesztője, valamint a Grabowski Digitálon keresztül tulajdonosa volt, de ezeket a termékeket tavaly januárban eladta a sajtófigyelés szolgáltatással foglalkozó Observer Budapest Médiafigyelő Kft.-nek, majd tavaly augusztusban távozott a lap éléről. Ekkor vette át a Médiapiac főszerkesztői feladatait a nem sokkal korábban a Magyar Nemzettől távozó M. László Ferenc újságíró. A markamonitor.hu oldalt Szakács azonban nem adta el, ezt az online márkát terjesztette ki most nyomtatott verzióba.

168 Óra
Vezetőváltás és végrehajtók a 168 Óránál
Az ellenzéki hetilap ellen két végrehajtás is indult, az egyik a napokban, a másik még tavaly. A cég ügyvezetői posztján nemrég változás volt. Az új ügyvezető azt mondja, nincs baj.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik