Média

Új társtulajdonos a Hinoránál

Nagy Márton, az új társtulajdonos
Nagy Márton, az új társtulajdonos

A 2014 óta kreatív és stratégiai igazgatói pozíciót betöltő Nagy Márton nemrég társtulajdonos lett a Hinora Groupban, melynek ugyanakkor tulajdonosa maradt Hinora Ferenc és Hinora Bálint is. Nagy Márton nem csak tulajdonos lett, de a full service kommunikációs ügynökségnél a Creative & Strategy divízió managing partnereként is dolgozik.

Nagy Márton 2009-től – a ma már a WPP csoporthoz tartozó – deepblue Networks global account directoraként a nemzetközi Imperial Tobacco számára több mint öt és fél éven át brand aktivációs projekteket menedzselt. Így közel 60 ország piacára dolgozott és ezt a tapasztalatot egyesítette a Hinora Group csapatával 2014-ben. Tapasztalatait számos marketingkonferencián osztja meg a hallgatósággal és rendszeres vendégelőadó, valamint államvizsgaelnök a BGE Külkereskedelmi Karán.

A Hinora közölte azt is, hogy idén januártól újabb szakemberrel bővítette csapatát: a korábban tíz évig a Hamu és Gyémánt Magazinkiadónál és HG Médiánál kulturális kiadóvezetőként, valamint szerkesztőségvezetőként tevékenykedő Tarpai Zoltán Head of Content pozícióban, a PR & Social divízió szakmai irányításáért felel.

Tarpai Zoltán
Tarpai Zoltán

Hinora Ferenc alapító-tulajdonos megemlítette azt is, hogy a Hinora Group történetének legjobb évét zárta 2017-ben. A cég nettó 1,3 milliárd forint árbevételt ért el.

Független, magyar tulajdonú ügynökségként át tudtuk lépni a bűvös egymilliárd forintos határt, és 2016-hoz képest közel megkétszereztük árbevételünket. Adózott eredményünk várhatóan eléri a 120 millió forintot. Ez óriási teljesítmény és hatalmas előrelépés a reklámpiacon, hiszen eredményességi szempontból számos kiváló, nemzetközi és hazai ügynökséget megelőztünk.

A Hinora Group 2001 óta van jelen a marketing és a kommunikáció iparágban, reklámügynökségi és konzultációs szolgáltatásokat nyújt, és olyan márkáknak dolgozik mint az UNIQA Biztosító, a Naturprodukt teljes hazai márkaportfóliója (Dr. Theiss, Mucoplant, Lacalut, MascaraMed, Dolgit, Coupeliac Gél, Parusan, Parasoftin, ClinSin med, stb.), a KÉSZ Group, a Legrand, a Lipóti Pékség, az Euroskills, a Royal Canin, az Axiál. Az ügynökség feladata ezenkívül a Tejszív kampány, vagyis a Tej Terméktanács által a hazai tej és tejtermékek fogyasztását népszerűsítő és ösztönző aktivitás (Kapás Boglárka, Kenderesi Tamás és Nagy Ádám „tej nagykövetek” bevonásával).

Kiemelt kép: Nagy Márton. Fotó: Hinora

Ajánlott videó

Olvasói sztorik