Kőrösi Gábor, az RTL Híradó és a Fókusz nemrégiben távozó munkatársa lett az E.ON Hungária energiavállalat új vállalati kommunikációért felelős csoportvezetője, egyben a cég sajtószóvivője.
Kőrösi decembertől dolgozik a cégnél csoportvezetőként, ahol a vállalat PR kommunikációjáért, a sajtószóvivői feladatokért, a belső kommunikációért és a társadalmi felelősségvállalás programokért felel.
Ugyancsak az E.ON-nal és annak kommunikációjával függ össze, hogy a Károlyi Zsuzsanna vezetésével működő marketing és kommunikációs osztályon ezentúl Kovács Alexandra látja el a marketing és marketingkommunikációs szakterület vezetői feladatait.
Kőrösi diplomáját az ELTE szociológia szakán és a Színház- és Filmművészeti Egyetemen televíziós műsorvezető-rendező szakon szerezte. Ezután nyolc évet töltött el a TV2-nél, ahol többek között a Tények és a Napló riportere, később pedig a Tények Reggel és a Tények Délben szerkesztő-műsorvezetője, majd a Tények felelős szerkesztője lett. Ezután 2016 márciusában, nem sokkal a TV2 tulajdonosváltása után távozott a tévétől. Ezután a 2024-es budapesti olimpiai és paralimpiai pályázaton dolgozó csapathoz igazolt pr-menedzsernek. Idén aztán az RTL Klub Hírigazgatóságánál visszatért a televíziózáshoz, ahol több területen is dolgozott egyszerre: a Reggeli című műsor újbóli beindulásával visszatértek a reggeli híradók is, ezeknek lett a szerkesztője, másrészt az esténként jelentkező Híradóba és Fókuszba is készített riportokat, vagyis egyszerre vett részt hír- és magazinműsor készítésében. Innen érkezett most az E.ON-hoz.
Kőrösi a 24.hu-nak a váltás kapcsán elmondta: barátsággal jött el az RTL-től, távozása oka, hogy nagyon vonzó ajánlatot és izgalmas feladatokat kapott az E.ON-tól.
Kovács Alexandra a Budapesti Corvinus Egyetem nemzetközi kapcsolatok külügy szakán és marketingkommunikáció mellékszakán szerzett diplomát, és az E.ON-nál kezdte karrierjét, 7 év alatt gyakornokból vált szakértővé majd a vállalat marketing és marketingkommunikációs szakterületének csoportvezetőjévé. Kovács Alexandra vállalati és külső kommunikációval, társadalmi felelősségvállalási programok kommunikációjával, ATL és BTL kampányok koordinálásával is foglalkozott, új pozíciójában a termékek és szolgáltatások marketingtámogatásáért és az E.ON márkáért felel.
Az idén az E.ON megújította arculatát és márkáját, a vállalati jövőkép középpontjába a digitalizációt, az új, okos hálózatokat, és az energiahatékony zöld megoldásokat helyezte. A cég emellett több új szolgáltatást is elindított.
Kiemelt kép: Kőrösi Gábor Fotó: 24.hu/Fülöp Dániel Mátyás (archív)