Új digitálisüzletág-igazgatót nevezett ki a Marquard Média Magyarország Csurka Gábor személyében – értesült a 24.hu. Az igazgató feladata lesz a Playboy, a Joy, az Instyle, az Éva magazin, a Runners World, a Men’s Health, a Shape és az Apa magazin kiadójának teljes online termékportfóliójának operatív és üzleti felügyelete, valamint új digitális termékek indítása. Az új igazgató közvetlenül annak az Óhidi Zsuzsannának, a Marquard Média Magyarország ügyvezetőjének tartozik beszámolási kötelezettséggel, akit nemrég kineveztek a lengyelországi Marquard vezetőjének is.
Csurka a feladatokat az idén októberben magánéleti okok miatt távozó, a jövőben külsős stratégiai tanácsadóként dolgozó Lencsés Dávidtól vette át, de a pozícióhoz tartozó feladatköröket a kinevezéssel egyidejűleg tovább bővítette a vállalat. Csurka egyébként nemzetközi digitális projektekben is részt vesz, ezért tagja lett a projekteket felölelő Marquard Media International Digitális Tanácsának (Digital Council) is.
A nemrégiben kinevezett igazgató is megerősítette értesülésünket, majd elmondta: a Marquard célja, hogy megerősítse meglévő portfóliójának digitális jelenlétét, valamint új termékek indítását is tervezik.
Legfontosabb feladatunk most, hogy a Marquard digitális portfóliójának erősítésével, új online termékek indításával meghatározó szereplővé váljunk az online piacon, így még nagyobb elérésű, komplex médiamegoldásokat nyújtsunk. Emellett fontosnak tartom, hogy kialakítsuk azokat a cégen belüli digitalizációs megoldásokat, amelyek segítségével hatékonyabbá tudjuk tenni a teljes tevékenységünket.
Óhidi Zsuzsanna ügyvezetőt is utolértük, aki a kinevezés kapcsán ezt mondta:
Szervezetfejlesztés, bővülő és erősödő divíziók, új feladatkörök és nemzetközi lehetőségek – a Marquard Media életében ezek határozták meg az elmúlt időszakot. Folyamatosan változunk, alakulunk, és mivel a digitális üzletágunk a cég egyik dinamikusan növekvő egysége, ide különösen sok energiát és figyelmet összpontosítunk. Az eddig elmondottak mellett Gábor feladata az új munkakörben az is, hogy minden divíziónk működését támogassa az aktuálisan elérhető legmodernebb technológiákkal, projektmenedzsment és egyéb hatékonyságnövelő eszközökkel. Továbbra is az általa vezetett Marquard Media Digital Services az innovációs központunk, itt monitorozzuk az exponencionálisan fejlődő technológiai és tartalmi lehetőségeket, és hangoljuk össze azokat digitális termékfejlesztési és hirdetési piaci céljainkkal illetve a tulajdonosunk nyitottságával a cégünk bővülési terveit, akvizíciós hajlandóságát illetően.
Csurka Gábor több mint tíz éve tevékenykedik az online médiapiacon, 2015-ben csatlakozott a Marquardhoz, ahol digitális projektmenedzserként a fejlesztésekért felelt. 2006 és 2014 között a Sanoma Media Budapestnél – a Central Médiacsoport jogelődjénél – dolgozott, eleinte a dizájncsapat vezetőjeként, később a Házipatika.com projektmenedzsereként, majd egy éven át a Startlap vezetőjeként.
Az 1990-ben megalakított, a svájci Jürg Marquard médiamágnás cégcsoportjához tartozó Marquard Média Magyarország a 2016-os pénzügyi évben 2 milliárd forint nettó árbevétel mellett 109 millió forint adózott eredményt ért el.
Kiemelt kép: Csurka Gábor, a Marquard Media digitálisüzletág-igazgatója