Média

A Spotifytól, a Google-től és az American Expresstől igazol nagyágyút a Discovery

A magyarországi televíziós médiapiacon is több csatornával érdekelt Discovery Communications bejelentette, hogy több szenior szakemberrel erősíti nemzetközi digitális médiáért felelős csapatát. A digitális zeneiparban tapasztalt Francis Keeling lesz a Discovery digitális területért felelős nemzetközi vezetője. A jelenleg az észak-ázsiai régiót vezető Jay Trinidad ezentúl a digitális projektekért is felel, Eugene Huang pedig a termékekért és technológiáért felelős alelnök lesz. Mindhárom szakember Michael Langnek jelent (elnök, nemzetközi fejlesztési és digitiáls igazgatóság).

  • Francis Keeling feladata új partnerségek és üzleti lehetőségek kiaknázása annak érdekében, hogy a Discovery minden képernyőn és szolgáltatáson keresztül el tudja juttatni tartalmait a fogyasztókhoz – hozzá tartozik a Discovery OTT projektjeinek felügyelete, például a közelmúltban bejelentett ProSiebennel közös digitális együttműködés. Keeling irányítja Londonból emellett a Discovery legnagyobb rajongói számára testre szabott digitális termékek fejlesztését is. Keeling ezt megelőzően a Spotify egyik vezetője volt (Global Head of Licensing), ahol a streaming szolgáltató új zeneforgalmazási stratégiájának bevezetését irányította. Korábban a Universal Music Group digitális üzletágát vezette, irányítva a zeneértékesítés átállását a fizikai eladásokról a digitális szolgáltatásokra.
  • Jay Trinidad feladata a Discovery-márkák és szórakoztatóipar szolgáltatások globális digitális növekedésének támogatása lesz. Trinidad egy évtizedet töltött a Google-nál, stratégiai, operatív és termékfejlesztési területen – többek között a Chrome-mal foglalkozva –, legutóbb a délkelet-ázsiai fogyasztói marketinget irányítva.

 

  • Eugene Huang a Discovery nemzetközi termékeinek és szolgáltatásainak több platformos fejlesztését irányítja. Huang az American Express stratégiáért és tervezésért felelős alelnöke volt, ahol innovatív fizetési és digitális kereskedelmi megoldásokat fejlesztett. Ezt megelőzően az amerikai szövetségi kormányban – a Bush- és Obama-adminisztrációban –, illetve állami szinten töltött be vezető pozíciókat.

Digitális és kreatív szakembereink a helyi vezetőkkel kiegészülve olyan csapatot alkotnak, akik segítségével felgyorsíthatjuk a Discovery digitális továbbfejlesztését és az ahhoz szükséges beruházásokat. Sokat elmond ambíciónkról, hogy három ilyen kiváló szakember, mint Francis, Jay és Eugene is lehetőséget lát abban, hogy a Discovery tartalmai és márkái világszerte digitális szolgáltatásként is sikeresek legyenek

– mondta el a három új vezető főnöke, Michael Lang.

Az elmúlt évben a Discovery felgyorsította digitális aktivitásait: közös vállalatot alapított a BAMTech-hel és a ProSiebennel, az Eurosport Player előfizetői létszáma kétszámjegyű növekedést ért el, és elindult az Eurosport az Amazonon az Egyesült Királyságban (itt a Discoveryvel együtt), illetve Németországban.

Lakinger József, az SPTN távozó regionális brandigazgatója
Távozik Lakinger József a Sony Pictures Television Networkstől
Elhagyja az AXN és Viasat, valamint a Sony-csatornákat tulajdonló SPTN médiavállalatot annak regionális brandigazgatója – tudta meg a 24.hu

A Discovery Communications nem fikciós, életmód, sport- és gyerek műsorokból álló portfóliójával összesen 3 milliárd előfizetőt ér el 220 országban és területen, olyan globális márkákkal mint a Discovery Channel, a TLC, az Investigation Discovery, az Animal Planet, a Science és a Turbo/Velocity, az Amerikai Egyesült Államokban az OWN: Oprah Winfrey Network, Latin-Amerikában pedig a Discovery Kids. A Discovery tulajdona az Eurosport is. A Discovery több képernyőn keresztül is eléri a közönséget, olyan digitális megoldásaival és szolgáltatásaival mint a Group Nine Media holding digitális tartalmai, a Discovery VR, az Eurosport Player és a Dplay over-the-top szolgáltatások, illetve a TV Everywhere termékei: a TVE appból és a Discovery K!ds Playből  álló GO portfolió.

tévé távkapcsoló
Nevet vált az egyik Discovery-tévécsatorna
Az ID Xtra nevű tévécsatorna hamarosan Investigation Discovery néven lesz elérhető a magyar műsorterjesztő cégek kínálatában, egyúttal néhány új műsorral erősítik meg az átmárkázást.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik