Média

Távoznak az RTL Magyarország kommunikátorai

A 24.hu értesülése alapján új kihívásokat keresve hamarosan elmegy a piacvezető kereskedelmi televíziótól Révész Zsuzsa kommunikációs osztályvezető és Pécsi Norbert Sándor sajtókapcsolati vezető. Az RTL Magyarország átszervezi kommunikációját, a jövőben ügynökséggel dolgoznak majd.

A távozó Pécsi Norbert 2015 óta volt sajtófőnöke a tévétársaságnak. Itt egyébként néhány évvel korábban, még az RTL kommunikációját akkoriban külső partnerként menedzselő kommunikációs ügynökség munkatársaként már egyszer megfordult mint sajtóreferens, de ezután a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-nél lett szóvivő, majd kommunikációs osztályvezető, innen került aztán „vissza” 2015-ben az RTL-hez, immáron főállásba. Úgy tudjuk, Pécsi nem valamiféle konfliktus miatt távozik, hanem mert új területen szeretné tapasztalatait hasznosítani és ezzel régi terveit megvalósítani.

Pécsi Norbert
Pécsi Norbert

Révész Zsuzsa, aki az RTL Klub és az RTL Magyarország kábelcsatornáinak külső és belső kommunikációjáért felelt több mint 17 éven át, 2000 márciusától dolgozott az RTL-nél. Esetében sem hallottunk semmiféle konfliktusról.

Révész Zsuzsa
Révész Zsuzsa

Kerestük az ügyben az érintetteket. Az RTL Magyarországtól kapott válaszok alapján újraszervezik a kommunikációs tevékenységeket. Révész és Pécsi saját kérésére távozik. Válaszukban felidézik, hogy számos sikeres kampány mellett Révész Zsuzsa nevéhez fűződik például A mi kis falunk, vagy az RTLII bevezető kampánya és az RTL Arany Pengével is kitüntetett úgynevezett „csirkés kampánya” is.

A felnőtt életem eddigi részét a legjobb televízióban, a legjobb kollégák között, a legjobb képernyősökkel együtt dolgozva tölthettem el. Köszönöm nekik, hogy így lehetett. Mi ez, ha nem szerencse? Szerintem…

– mondta Révész Zsuzsa.

Pécsi Norbert így kommentálta a távozását:

Nagyszerű és mozgalmas időszakot élhettem át az RTL Magyarország sajtókapcsolati vezetőjeként, de most új kihívásokat keresve távozom. Sokat köszönhetek az RTL-nek, például a családomat, és ezt soha nem felejtem el.

Ügynökségre bízzák a munkát

Az RTL közlése alapján a most induló televíziós szezon sajtókommunikációs feladataiban augusztus 28-tól a Red Lemon Média segíti az RTL Magyarországot.

A kommunikációs feladatok átszervezésében (amely a B2B és belső kommunikációs területeket, valamint a talent-managementet is érinti) valamint a hosszú távú stratégia kialakításában az a Kovács András Péter segíti az RTL-t, aki vezérigazgatói tanácsadóként július elsején kezdte meg tevékenységét, ezt megelőzően pedig a Magyar Telekom Lakossági Marketingkommunikációs területein, a végül visszavont Budapest 2024 Olimpiai és Paralimpiai Pályázat nemzetközi kommunikációján, illetve a Magyar Turisztikai Ügynökség marketingkommunikációs stratégia- és kampányfejlesztésén dolgozott. Kovácsnak egyébként van reklámügynökségi tapasztalata is, melyet 2011 és 2013 között az ACG Reklámügynökségnél szerzett senior digital account managerként. 2007 és 2010 között a londoni Passing Clouds Productions kisvállalkozásnak volt a tulajdonosa. Tanulmányait a Kingstoni és a Bedfordshire-i Egyetemen végezte. Egyik diplomája dizájn és vizuális kultúra, a másik tömegkommunikáció szakról van.

A műsormarketing- és sajtókommunikációs terület működését továbbra is Kolosi Péter vezérigazgató-helyettes felügyeli.

Révész Zsuzsa majd két évtizedes tevékenysége meghatározó jelentőségű volt az RTL Magyarország műsorkommunikációjában és márkaépítésében. A nevéhez fűződő sikeres, innovatív kampányokat felsorolni is nehéz lenne. Sok sikert kívánok neki a továbbiakban is. Köszönöm Pécsi Norbert Sándor munkáját is, aki sokat tett az RTL Magyarország sajtókommunikációjáért a változásokkal teli elmúlt két évben. Örülök, hogy Kovács András Péter csatlakozott hozzánk a nyáron. Az elmúlt hetek tapasztalati alapján biztos vagyok abban, hogy András jelentősen hozzájárul majd a kommunikációs tevékenységünk átalakításához a megváltozott, újfajta kihívásokkal teli kommunikációs térben

– mondta Kolosi Péter vezérigazgató-helyettes.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik