Média

Kinyitotta a gyerekcsatornákat a Telekom is

gyerek tv
gyerek tv

A UPC Direct és az Antenna Hungária után a Magyar Telekom is bejelentette, hogy az ő ügyfelei is kódolatlanul foghatnak bizonyos gyerekcsatornákat. Júliusban nyitott a Boomerang és a Cartoon Network csatorna is.

A Boomerang TV a 7-es csatornahelyen érhető el ingyenesen. Itt 4-7 éves gyerekeknek készült műsorok láthatók, például a Bolondos Dallamoktól, a Tom és Jerry, valamint a Garfield.  A 153-as csatornahelyen pedig a Cartoon Network csatorna műsorkínálatában pedig saját gyártású animációs vígjátékok és akciódús, kalandos sorozatok várják a fiatal nézőket, akik új epizódokban láthatják Finnt és Jake-et, a Kalandra fel! két főszereplőjét, vagy a Parkműsor szajkóját, Mordecait, és a csínytevésben állandó partnerét, Rigby-t, a mosómedvét. A három Medvetesó, Grizz, Jeges és Panda nagyvárosi csetlés-botlásait szintén új részekben nézhetik meg a gyerekek.

A kódolatlan időszak mindkét gyerekcsatorna esetében július 31-én 12 óráig tart. A Boomerang és a Cartoon Network a lakossági IPTV és digitális kábel tv, valamint műholdas tévé előfizetőknél érhető el, kivéve a Koktél és Közszolgálati csomaggal rendelkezőket.

A két gyerekcsatorna egyébként akár a neten a TV GO-val is elérhető, de a TVGO-n történő eléréshez a Telekom TV szolgáltatást előbb össze kell kapcsolni a TV GO fiókkal.

A Kiwi TV logója
Ingyen lesz fogható Vajna mesecsatornája
Az állami műsorszóró vállalat Andy Vajna tévétársaságával kötött megállapodása alapján júliusban négy héten át ingyen fogható lesz a Kiwi TV a Mindig Tv-n.
távirányító ()
Sorra kinyitja a gyerekcsatornákat a UPC Direct
Holnaptól szeptember 30-ig minden hónapban legalább egy gyermekcsatorna műsorkínálatát kódolatlanná teszi a UPC Direct műholdas szolgáltató.

Ajánlott videó

Bod Péter Ákos a K&H botrányról: félelmet akar kelteni a kormány
Igazat ad a K&H bank vezető elemzőjének, Németh Dávidnak a magyar gazdaság állapotának leírásában a Della vendége, Bod Péter Ákos. A korábbi jegybankelnök szerint a történtek – a kormány a politikai kampánya részévé tette az elemzést a szükségszerű költségvetési korrekcióról, a Tisza győzelmét beárazó piaci várakozásokról, a „nemzetközi bankárvilágot” a kormány ellenségének kikiáltva – óvatosságra intik a gazdasági szereplőket, hogy még jobban vigyázzanak véleményük közlésével. Ez egy rossz üzenet, ami károsan befolyásolja az üzletmenetet. Konkrét példákon keresztül mutatjuk be a műsorban, hogy a politika rátelepedése a gazdaságra hogyan kényszeríti alkalmazkodásra a legnagyobb vállalatokat, hogyan befolyásolja jelenlétüket a nyilvánosságban.
0 seconds of 46 minutes, 54 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
46:54
46:54
 
Olvasói sztorik