Média

A médiahatóságtól érkezik a Telenor új marketingigazgatója

Piller Gábor
Piller Gábor

Vállalati értékesítési és marketingigazgatóként csatlakozik a Telenor Magyarország csapatához Piller Gábor.

A szakember több évtizedes tapasztalattal rendelkezik a telekommunikáció, IT és fogyasztói elektronikai terén, a Telenorhoz a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságtól (NMHH) érkezik.

A távközlési szolgáltató közleménye alapján Piller pályáját a telekommunikációs szektorban kezdte, ahol kezdetben értékesítési és marketingprojektek irányításáért felelt, majd később vezetői pozíciókat töltött be üzleti értékesítési, kereskedelmi és vállalati üzletág területeken. Felelősségi körébe tartozott többek között új üzleti termékportfóliók kiépítése, nagyvállalati és kormányzati ügyfélkör kialakítása, vállalati szolgáltatásportfólió bevezetése. A Samsung vállalati üzletág igazgatói pozíciójában a vállalat IT és üzleti termékeinek teljes menedzsmentjéért felelt, így annak új generációs banki szolgáltatásainak, okos osztálytermének és mobil biztonsági megoldásainak bevezetésében is nagy szerepet vállalt. Piller Gábor a Nemzetközi Média- és Hírközlési Hatóságnál marketingkommunikációs osztályvezetőként dolgozott.

A Telenor üzleti előfizetőinek speciális igényei is vannak, melyekre már eddig is számos testre szabható terméket fejlesztettünk ki a Telenornál a mobileszköz-menedzsmenttől az IoT-megoldásokig. Gábor sokéves tapasztalattal rendelkezik üzleti ügyfelek kiszolgálása, üzleti termékek fejlesztése terén, érkezésével még tovább tudjuk erősíteni úttörő szerepünket ebben a szegmensben

– idézi a közleményt Petra Stanglt, a Telenor Magyarország marketing vezérigazgató-helyettesét.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik