Az Akadémia Kiadó gondozásában és a K&H csoport kommunikációs igazgatójaként ismert Horváth Magyary Nóra szerkesztésében a minap megjelent a Marketing Szakkönyvtár sorozat legújabb tagjaként a PR esetek haladóktól című kötet, amely igazi újdonság a felsőoktatásban, hiszen első ízben kínál a piaci életből vett példatárat esetekkel, feladatokkal és elméleti fejezetekkel.
A tankönyv több mint harminc hazai esetet mutat be az elmúlt két évtized kiemelkedő kommunikációs megoldásaiból, és ezek mindegyikéhez stratégiai szemléletet segítő feladatokat és a gyakorlati életet bemutató interjúkat is kínál.
A könyv különlegessége az is, hogy nem külföldi referenciákat sorakoztat fel, hanem száz százalékban a hazai kommunikációs iparág tapasztalatára és teljesítményére épít.
A pr mint szakma felnőtt. S mint a felnőtteknek általában, a szakma felnőttjeinek is felelőssége az értékek átadása, az általuk megtanult és megszerzett tudás és tapasztalat megosztása. Ezt személy szerint fontos felelősségnek tartom. A könyvvel a szakmában most indulókat kívánjuk segíteni, hogy jobban el tudják képzelni, milyen is a nagybetűs kommunikációs élet
– emelte ki a könyv alkotója. Horváth-Magyary Nóra hozzátette, hogy a könyv szerkesztésekor nem csak az volt fontos rendezőelv volt, hogy csak hazai esetek szerepeljenek benne, de az is, hogy csak olyanoktól, akik maguk vezényelték le ezen programokat. Szerinte ugyanis a hazai szakma bőséges példát kínál mind a civil, mind pedig az üzleti szférából, mind a hétköznapi ember számára jól látható, mind pedig a kevéssé egyértelmű területekről egyaránt.
A könyv elsősorban a pr-szakma jelen és jövőbeli szakemberei, valamint a kommunikáció iránt érdeklődők számára lehet hasznos.