Nyári Fruzsina vette át az ügynökségi értékesítési csapat vezetését az Adaptive Mediánál, míg a nemzetközi termékek és kiemelt ügyfelek a jövőben Keserű-Bézi Orsolya irányítása alá tartoznak – derül ki a médiaügynökség hétfői bejelentéséből. A médiaügynökséghez olyan médiumok reklámfelületeinek értékesítése tartozik mint például az MNO, a Tripadvisor, a D. Tóth Krisztina nevével fémjelzett wmn.hu, vagy éppen a Magyar Narancs, a 444.hu, a Privátbankár és a Válasz.hu.
Nyári Fruzsina a HVG és a Ringier kiadóknál kezdte pályafutását, online és print portfóliók értékesítésében egyaránt részt vett. Az elmúlt három évben már az Adaptive Mediánál dolgozott ügyfélkapcsolati menedzserként. A szerkesztőségek bevonásával készülő natív hirdetési megoldások kidolgozásával nagy szerepe volt az Adaptive Media branded content (márkázott tartalom) termékeinek sikerében. Új pozíciójában feladata a médiaügynökségi értékesítési csapat vezetése, továbbá az értékesítési stratégia megvalósítása.
A kiemelt ügyfelekkel való stratégiai kapcsolat építésére és a nemzetközi médiatulajdonosokkal való együttműködés erősítésére tért vissza szülési szabadságáról Keserű-Bézi Orsolya, aki 2009 óta tagja az értékesítési csapatnak az Adaptive Mediánál. Nevéhez kapcsolódik a Microsoft Advertising hirdetési termékeinek magyarországi bevezetése, valamint nemzetközi rich media termékek adaptálása a magyar piacra.