Média
tripadvisor

Magyar partnere lett a TripAdvisornak

24.hu
24.hu

2017. 01. 23. 10:48

Az Adaptive Media Sales House értékesíti ezentúl a világ legnagyobb utazási oldalának hirdetési felületeit.
Korábban a témában:

A ThinkDigital magyarországi partnereként ezzel a Viber, a Shazam és a DailyMotion mellett újabb nemzetközi termékkel bővítette portfólióját az ismert magyarországi reklámértékesítő ház.

A világ 52 országában, köztük Magyarországon is elérhető TripAdvisor átlagosan havi 390 millió egyedi látogatóval rendelkezik. Az utazni vágyó közösség tagjai 6,8 millió szállás, étterem és látnivaló között böngészve tervezhetik meg utazásaikat, sőt a korábbi értékelések és vélemények alapján tájékozódhatnak kívánt úti céljaikról. A megadott keresési paramétereket figyelembe véve a weboldal automatikusan összeállítja a legoptimálisabb utazási csomagot.

Az asztali gépes és mobil platformon egyaránt elérhető TripAdvisor felhasználóinak aktivitása a havi mintegy 435 millió értékelésen és megosztott véleményen keresztül is nyomon követhető.

A TripAdvisor napjainkban az első lépés, ha utazást tervezünk. Az Adaptive Media portfóliója nemcsak egy új nemzetközi termékkel, hanem számos új natív és display hirdetési lehetőséggel is bővült, melyekkel hirdető partnereink kampányait segíthetjük

– nyilatkozta Sopov István, az Adaptive Media ügyvezető igazgatója.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

ILLUSTRATION - A young man holds a smartphone displaying an erotic photo of a young woman in Hanover, Germany, 31 October 2013. Many headmasters from Cloppenburg have warned parents against the new trend of 'sexting', an act of sending sexually suggestive photographs between mobile phones or upload them to social networks. Photo: JULIAN STRATENSCHULTE
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.