Média

Krskó Tibor és Habony Árpád hitelezőjének közös cégéhez igazol a Sláger FM

A Habony Árpád hitelezőjeként ismertté vált Tombor András által felvásárolt Atmedia és a Krskó Tibor HGY Investjének közös tulajdonában lévő RSH-hoz került a román Radu Morar médiavállalkozásai közé tartozó Sláger FM reklámidejének értékesítése.

Egy szerdai bejelentés értelmében leszerződött a napokban a Sláger FM a Radio Sales House (RSH) Kft.-vel.

A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a fővárosban piacvezetőnek számító kereskedelmi rádió reklámidejének kizárólagos értékesítése ahhoz a céghez kerül, amely az Atmedia televíziós reklámértékesítő céget tavaly év végén felvásárló Tombor Andráshoz (azaz Habony Árpád egykori hitelezőjéhez) valamint a Krskó Tibor féle HGY Investhez kapcsolódik.

Az RSH Kft.-nek ötvenegy százalékban tulajdonosa a Krskó Tibor tulajdonában álló HGY Invest Kft., míg a Tombor András nevére került Atmedia részesedése 49 százalék. Az Atmedia mögött korábbi cikkünk alapján Tomboron kívül felsejleni látszik egy Mangusta nevű luxemburgi cégen keresztül Rákosi Tamás, a TV2 legnagyobb műsorbeszállítójaként ismert IKO csoport milliárdos tulajdonosa, a TV2 Zrt. igazgatóságába az év végén bekerült igazgatósági tag, a Rako óvszermárka alapító-tulajdonosa is.)

Az állami rádiók és egy csomó helyi rádió is az RSH-hoz tartozik

A reklámértékesítői szerződés a tájékoztatás szerint március elsejétől hatályos. Az RSH korábban már több más rádió értékesítését is megszerezte, így övék a legnagyobb országos és vidéki rádiós hirdetési portfólió.Az RSH már eddig is kizárólagos hirdetésértékesítője volt a 4 országos állami rádiónak (Kossuth, Petőfi, Dankó és Bartók) valamint 18 helyi rádiónak, és partnerértékesítője 46 rádiótársaságnak.

Az RSH portfóliója eddig naponta 3 millió, hetente pedig 4,5 millió, 18 évnél idősebb hallgató elérését nyújtotta a hirdetők számára, de közlésük szerint a Sláger FM csatlakozásával napi 3,5, illetve heti 5 millió felnőtt fölé nő a hallgatói elérés.

Évente 4 milliárd forint forgalom

A mostani megállapodás alapján azt remélik, hogy a cég 2017-ben 4 milliárd forintot meghaladó forgalmat tud majd produkálni.

Hanák Tamás, az RSH ügyvezető igazgatója a megállapodás kapcsán arról beszélt, hogy a Sláger FM csatlakozása jól illeszkedik a rádiós sales house-uk portfóliójába, jól kiegészíti a több mint 60 általuk képviselt regionális rádió kínálta felületeket a budapesti frekvenciával, valamint erősíti a négy országos közszolgálati csatorna kínálatát. Hozzátette: korábban is számos alkalommal merült fel a terjeszkedés igénye nemcsak a menedzsment, hanem az ügyfelek részéről is.

Csikesz Erika, a Sláger FM vezérigazgatója hozzátette, azért örülnek a megállapodás létrejöttének, mert ezzel Budapest legnépszerűbb rádiójának értékesítése részévé vált a legnagyobb országos portfóliónak. Így fontos üzleti lehetőség nyílt meg a rádió számára, hiszen olyan hirdetők is bekerülhetnek hozzájuk, akik eddig nem voltak jelen náluk.

Kiemelt kép: Abaházi Csaba műsort vezet a Sláger FM-en

Ajánlott videó

Olvasói sztorik