A National Geographic bejelentette, hogy a cég médiaplatformjaitól a non-profit szervezetekig minden szervezeti egységre kiterjedő globális arculatváltást hajt végre.
– írják a közleményben.
A tévéműsor nevéből eltűnik a csatorna
A 171 országban 440 millió háztartásban jelenlévő televíziós csatorna új szlogent is kapott. Az angol „Further”, hazánkban „Még tovább” a magyarázat szerint magában foglalja mindazt a szellemiséget és világképet, amely a National Geographic-ot jellemzi immár 128 éve, vagyis hogy vezető tartalomszolgáltató legyen a tudomány, a felfedezés és a kaland terén.
A NatGeo arculatváltásának alkalmából videó is készült.
Az új szlogen inspirációul szolgál a cég alkalmazottai, felfedezői, fotósai és producerei számára is, valamint ígéret a hirdetők, televíziós szolgáltatók, oktatási szakemberek és más külső partnerek számára – magyarázzák.
Egy évvel ezelőtt egyetlen cégbe fogtuk össze valamennyi tartalomszolgáltató platformunkat, páratlan és irigylésre méltó globális jelenlétet teremtve legendás brandünk számára, amely ma már több mint 730 millió emberhez jut el havonta
– idézi a közlemény Declan Moore-t, a National Geographic Partners vezérigazgatóját.
Az arculatváltás fontos mérföldkő a National Geographic tévécsatornával kapcsolatos új víziónk megvalósítása felé vezető úton
– tette hozzá Courteney Monroe, a National Geographic Global Television Networks vezérigazgatója.
Azt is írják, hogy az új szlogen jobban illeszkedik az új prémium műsorstratégiájukhoz, amelynek alapját a minőség, a különbözőség és a tökéletességre való folyamatos, kreatív törekvés képezi. (Az új, prémium műsorstruktúra első fontos mérföldköve a Mars – Utunk a vörös bolygóra című műsor, amely a sci-fi és a dokumentumfilmes elemeket vegyíti egy nagyszabású, jövőbe mutató sorozatban.)