Az r-time nyerte az AMC Networks International- Central Europe magyarországi hirdetés-értékesítési tenderét – jelentették be kedden, a budapesti Big Picture nevű tévészakmai rendezvényre időzítve.
A bejelentés értelmében 2017. január elsejétől kizárólagos szerződéssel az RTL Magyarország leányvállalata veszi át az AMC magyarországi portfóliójába tartozó csatornák hirdetés-értékesítését, spot és non spot területeken egyaránt. A jövő évtől így az r-time kereskedőház jelenlegi csatorna portfóliója az AMC, a Film Café, a Film Mánia, a Minimax, a Spektrum, a Spektrum Home, a TV Paprika, a Sport 1 és a Sport 2 csatornákkal fog bővülni.
Büszkék vagyunk arra, hogy az AMC Networks International – Central Europe, a magyar televíziós piac egyik meghatározó szereplője minket választott kereskedelmi partnerének. A televíziós társaság tematikus csatornáival olyan új lehetőségek nyílnak meg ügyfeleink számára, amikkel eddig korlátozottabban voltunk jelen. A sokszínű csatornaportfólióval, a tematikus, célcsoportspecifikus lehetőségekkel és az AMC Networks International – Central Europe csatornáinak helyi saját gyártású produkcióival tovább erősítjük kínálatunkat
– mondta az együttműködés kapcsán Dudás Gergely, az r-time ügyvezető igazgatója.
Hosszú távon bizonyított, sikeresen működő televíziós csatornáink reklámértékesítése kerül most vissza régi-új partnerünkhöz, az r-time-hoz. 2001-ben, amikor elkezdték más csatornák értékesítését, éppen a Minimax volt az első r-time ügyfél, amelyet később a sportcsatornáink követtek. Ezek a csatornák hat év után visszakerülnek az r-time-hoz, a teljes portfóliónkkal együtt. Mindeközben cégcsoportunk továbbra is növeli tartalombefektetéseit annak érdekében, hogy népszerű csatornáink még hatékonyabb és minőségibb célcsoportelérést biztosítsanak a hirdetők számára
– ezt Málnay B. Levente, az AMC Networks International – Central Europe vezérigazgatója tette hozzá.
Az AMC Networks reklámidejét eddig az R-Time tévépiaci nagy ellenlábasa, az Atmedia értékesítette, mely, ha nem tud szerezni a kiesők helyére újakat, akkor 9 csatornával kevesebb reklámperceit fogja árulni.
Frissítés: kiderült, hogy az RTL reklámértékesítő cégétől viszont elkerülnek a Discovery-tévécsatornák, melyek reklámidejét a jövőben az Atmédia fogja értékesíteni.
(Kiemelt kép: az RTL Magyarország székháza)
(A 24.hu kiadója a Central Digitális Média Kft., melyben az RTL Magyarország 30 százalékos tulajdonrészt vásárol.)