Belföld

Óriás növekedéssel számol a TV2 és az MTVA reklámjainak értékesítője

Tavalyi, 10 milliárd forinthoz közelítő árbevétele után 200-300 százalékos növekedéssel számol az Atmedia – közölte a hazai televíziós reklámpiac legnagyobb, január elseje óta a TV2 és az MTVA reklámidejét is értékesítő kereskedőházának vezetője egy keddi budapesti sajtóbeszélgetésen, írja az MTI.

Lukács Csaba elmondta, viszonylag rövid időn belül újabb csatornákkal és médiatípusokkal kívánják bővíteni portfóliójukat. Hozzátette,

nem feltétlenül volna ördögtől való

belépniük a rádiós hirdetési szektorba, amelyben jelentős tartalékokat látnak.

Az Atmedia ügyvezető igazgatója szerint ma már nem a két legnagyobb nézettségű csatorna, hanem a csatornaportfóliók versenyeznek a hirdetőkért, és ezek versenye teszi elkerülhetetlenné a piac megújulását, az árazási szempontok és súlypontok megváltoztatását.

 

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik