Média

Megvette a Klikkmánia a BugTV-t

Szelei Szabolcs, BugTV
Szelei Szabolcs, BugTV
A YouTube videócsatornák menedzselésére szakosodott BugTV felvásárlása néhány héttel követi a konkurens Special Effects Media új médiabefektetőjének megjelenését.

BugTv
BugTv

A többek között keresőmarketingre specializálódott Klikkmánia digitális ügynökség szerdai bejelentése értelmében felvásárolta a főleg YouTube tartalmakra és PPC (Pay Per Click, azaz kattintás alapú árazással működő) kampányok kezelésére specializálódott BugTV digitális ügynökséget.

A BugTV egy 2012-ben alapított vállalkozás, mely Magyarországon elsők között indított YouTube Multi-Channel Network-öt (MCN), 2014- ben pedig a Ki Mit Tube? online tehetségkutató technikai hátterét biztosította a YouTube-on és a weben egyaránt.

Asztalos Levente és Varga Zoltán, a Klikkmánia tulajdonos-ügyvezetői a felvásárlással elsősorban a Klikkmánia piaci pozícióit kívánják erősíteni. Tájékoztatásuk alapján

a BugTV csatlakozásával csapatunk 25 főre bővül, szolgáltatásaink köre pedig innentől kezdve lefedi a YouTube csatorna menedzsmentet, illetve a teljes marketing automatizálási és tanácsadási folyamatokat is. Kiemelten fontos küldetésünknek tekintjük, hogy ügyfeleink számára prémium minőségben fedhessünk le új területeket. Biztosak vagyunk benne, hogy a két vállalat egyesüléséből mind meglévő, mind új ügyfeleink profitálnak majd

Szelei Szabolcs, a BugTV jelenlegi vezetője szerint a vállalat szakmailag kiemelkedő környezetben folytathatja a munkát:

Korábban 3,5 évet töltöttem el a Google Magyarország marketing igazgatói székében, így az évek során igen mély és részletes ismeretet szereztem a hazai online- és keresőmarketing piacról. Büszke vagyok arra, hogy a Klikkmánia viszi tovább cégünket, a legjobb kezekbe kerül örökségünk

– mondta el a szakember.

A cégnyilvántartás szerint  a BugTV Kft.-nek két tulajdonosa volt mostanáig: a részvénytársasági formában működő ELITSAT távközlési cég, valamint az említett Szelei Szabolcs. A kft. a 2015-ös pénzügyi évet 74 millió forint nettó árbevétellel, és valamivel több mint 2 millió forint adózott eredménnyel zárta.

Néhány hete egyébként hasonló jellegű felvásárlásról érkezett hír a 24.hu-t is kiadó Central Médiacsoporttól. A Central ugyanis 33 százalékos részedést vásárolt a Special Effects Media cégben, mely a legnagyobb hazai közösségi véleményvezérek YouTube-csatornáit menedzseli Magyarországon.

(Kiemelt kép: Szelei Szabolcs, a felvásárolt BugTV vezetője)

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik