Média

Door Tamás új pozícióban

A Mediaworks értékesítési és marketing igazgatója lett az új elnöke a Nemzeti Olvasottsági Kutatás (NOK) Felügyelő Tanácsának.
Door Tamás, a Mediaworks értékesítési és marketing igazgatója, a NOK FT új elnöke
Door Tamás, a Mediaworks értékesítési és marketing igazgatója, a NOK FT új elnöke. Fotó: Mediaworks

Door Tamást, a Népszabadságot, a Nemzeti Sportot, a Világgazdaságot és több lapot megjelentető, a napokban a megyei lappiac erős szereplőjének számító Pannon Lapok Társaságát (PLT) is felvásásárló Mediaworks Hungary Zrt. médiavállalat értékesítési és marketing igazgatóját, a Juventus és az InfoRádió korábbi reklámértékesítőjét a testület szeptember 22-i ülésén választották meg egyhangú szavazással elnöknek. Az újonnan megválasztott elnök látja el a jövőben mindazon teendőket, amelyeket a Konzorciumi Tanács a hatáskörébe utalt.

Azért kellett új elnököt választani, mert korábban az Atmedia televíziós reklámértékesítő céghez ügyvezető-helyettesnek igazoló Guttengéber Csaba, a nemrégiben megszűnt Metropol című lapot kiadó MTG Metro Gratis Kft. volt kereskedelmi igazgatója lemondott a NOK FB élén.

Guttengéber Csaba, Atmedia
Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető-helyettese lett

A Felügyelő Tanács közleményében mondott köszönetet Guttengéber Csaba volt felügyelő tanácsi elnöknek a mandátuma alatt végzett odaadó szakmai munkájáért, így egyebek között a 2015-ös kutatási tender lebonyolításáért.

A Nemzeti Olvasottsági Kutatás Konzorciumot 2010-ben 23 kiadó és 7 médiaügynökség hozta létre, melynek célja a nyomtatott sajtótermékek olvasottsági kutatásának mérése, illetve a versenysemleges adathozzáférés biztosítása és a kutatás szakmai kontrollja.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik