![Door Tamás új pozícióban 1 Door Tamás, a Mediaworks értékesítési és marketing igazgatója, a NOK FT új elnöke](http://24.hu/app/uploads/2016/10/aaeaaqaaaaaaaanlaaaajde0mzbkm2nilwy1mgetndbhms04ogmylwrhnza4zdc3yty0nq.jpg)
Door Tamást, a Népszabadságot, a Nemzeti Sportot, a Világgazdaságot és több lapot megjelentető, a napokban a megyei lappiac erős szereplőjének számító Pannon Lapok Társaságát (PLT) is felvásásárló Mediaworks Hungary Zrt. médiavállalat értékesítési és marketing igazgatóját, a Juventus és az InfoRádió korábbi reklámértékesítőjét a testület szeptember 22-i ülésén választották meg egyhangú szavazással elnöknek. Az újonnan megválasztott elnök látja el a jövőben mindazon teendőket, amelyeket a Konzorciumi Tanács a hatáskörébe utalt.
Azért kellett új elnököt választani, mert korábban az Atmedia televíziós reklámértékesítő céghez ügyvezető-helyettesnek igazoló Guttengéber Csaba, a nemrégiben megszűnt Metropol című lapot kiadó MTG Metro Gratis Kft. volt kereskedelmi igazgatója lemondott a NOK FB élén.
![Door Tamás új pozícióban 2 Guttengéber Csaba, Atmedia](http://24.hu/app/uploads/2016/08/guttengeber03_large-e1470312062470.jpg)
A Felügyelő Tanács közleményében mondott köszönetet Guttengéber Csaba volt felügyelő tanácsi elnöknek a mandátuma alatt végzett odaadó szakmai munkájáért, így egyebek között a 2015-ös kutatási tender lebonyolításáért.
A Nemzeti Olvasottsági Kutatás Konzorciumot 2010-ben 23 kiadó és 7 médiaügynökség hozta létre, melynek célja a nyomtatott sajtótermékek olvasottsági kutatásának mérése, illetve a versenysemleges adathozzáférés biztosítása és a kutatás szakmai kontrollja.