Média

Kiderült, hol folytatja a Metropol és a Ringier Axel Springer két kulcsfigurája

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 08. 04. 14:04

A nemrégiben megszűnt Metropol című lapot kiadó MTG Metro Gratis Kft. kereskedelmi igazgatója és a Ringier Axel Springer Magyarország hirdetési és marketingigazgatója is az Atmedia reklámértékesítő házhoz igazolt. Előbbi az ügyvezető helyettese lett.
Korábban a témában:
Guttengéber Csaba, Atmedia
Guttengéber Csaba, az Atmedia második embere lett

Bejelentette az Atmedia sales house, hogy Guttengéber Csaba lesz szeptembertől a cég ügyvezető igazgatójának, Lukács Csabának a helyettese. Guttengéber Csaba felel többek között a cég operatív működéséért és az új üzleti területek felépítéséért.

Az új ügyvezető-helyettes, Guttengéber Csaba a karrierjét a több médiatípus reklámértékesítésével foglalkozó RMB Hungary Multimedia Kft.-nél kezdte, ahonnan hét év és számos pozíció után hirdetési és operatív igazgatóként távozott. Ezután a Danubius Rádióhoz csatlakozott, ahol kereskedelmi vezérigazgató-helyettesi munkakört töltött be. 2008 végén ezután az akkor még svéd tulajdonban lévő (később Simicska Lajosék által felvásárolt, épp mostanában megszűnt) Metropol napilapot kiadó MTG Metro Gratis Kft.-nél dolgozott kereskedelmi igazgatóként.

Nagy örömömre szolgál, hogy 10 év után ismét együtt dolgozhatok Lukács Csabával. Ez lehetőséget teremt arra, hogy közösen egy, a médiapiacon egyedülálló vállalatot egy másik dimenzióba emeljünk

– nyilatkozta Guttengéber Csaba.

A Ringier volt hirdetési és marketingigazgatója is az Atmediához ment

Lengyel András, a RAS Magyarország távozó hirdetési és marketingigazgatója
Lengyel András a RAS-tól érkezett

Az is kiderült, hogy szintén az Atmediánál folytatja karrierjét a Ringier Axel Springer Magyarországtól (RAS) 14 év után távozó Lengyel András, aki legutóbbi pozíciójában a RAS hirdetési és marketingigazgatója volt. A szakember egyébként a karrierjét az HBO és az akkori Z+ zenecsatorna sales menedzsereként kezdte, majd a Sport1 és az MTV Europe reklámidejének értékesítése tartozott hozzá. Ezután a McCann Ericksonnál  dolgozott.  Lengyel az Atmediánál reklámidő-értékesítésért felel majd, kihasználva a digitális és a printmédia területén megszerzett tapasztalatait.

Az Atmedia folyamatosan bővülő, jelenleg 35 különböző – országos kereskedelmi, közszolgálati és tematikus – csatornákból álló portfóliójának hatékony értékesítése és az ügyfelek elégedettségének növelése kizárólag szakmai szemlélettel, a piac folyamatos és aprólékos elemzésével valósítható meg. Ezt kívánom képviselni új munkámban

– nyilatkozta Lengyel András.

 

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Kommentek

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.