Török Diána, a Médiapiac.com volt főszerkesztője, a Neo Interactive ügynökség marketing&knowledge managere veszi át az IAB (Internet Advertising Bureau) internetes reklámszakmai szervezet magyar blogjának szerkesztését a feladatot korábban ellátó Szabó Ákostól, aki 2015 februári indulása óta szerkesztette az oldalt.
Török Diána most azt a feladatot kapta, hogy kapcsolja magasabb fokozatba a blogot, illetve újra kell szabnia a tartalomstratégiáját az IAB új kommunikációs stratégiájának támogatása érdekében. Feladata továbbá az IAB Hungary tagjainak, vezetőinek, partnereinek tudatosabb bevonása a tartalomgyártásba.
A jelentős tartalomgyártói és tartalommarketing tapasztalattal rendelkező szakember idén februárban igazolt át a Médiapiactól a Neóhoz, ahol feladata az ügynökség üzleti stratégiájának támogatása, a belső és külső tudásmenedzsment fejlesztése és a nem hagyományos ügynökségi projektek (például Digitális Média Tények Könyve, Internetes Vásárlás Napja) építése. E feladatai bővülnek most tovább a blog szerkesztői feladataival.
A digitális kommunikációs szakma olyan intenzitással pörög és változik, hogy mi szakmabeliek sem könnyen követjük. Az IAB pont abban igyekszik mind több fronton segítséget nyújtani tagjainak és partnereinek, hogy ebben a pörgésben azonosítsuk a fontos jelenségeket, és akár egymást tanítva, egymástól tanulva keressük a hiteles infó-forrásokat, támpontokat, a fejlődés lehetőségeit. Ezt célozza a blogunk is, amit Dia személyében rutinos szerkesztő, szakmai körökben elfogadott, tudásterjesztésben lenyűgözően aktív személy irányít mostantól. A népszerű reklámipari kiadványok mellett kifejezetten látjuk azt a rést, sőt hiányt, amit egy szűkebb szakmai körnek szóló, népszerűség-kényszertől kevésbé hajtott iparági szervezet kiadványa nyújthat. Viszket a tenyerünk, pedig már belevágtunk
– mondta Kardos Gábor, az IAB alelnöke a bloggal kapcsolatban.