Média

Ügynökségeket tendereztet az IKEA

Az IKEA bővíti kreatív ügynökségeinek portfólióját, és tendert hirdetett egy második kreatív ügynökség számára a cseh-magyar-szlovák régióban.

A tender meghívásos alapú, amelyre a három országból összesen 16 ügynökséget hívtak meg.

A jövőben is szeretnénk több olyan regionális kampányt indítani, amelyek az egyes a piaci sajátosságokra, a régió vásárlóira és igényeikre, valamint az általunk is jól ismert háztartási szokásokra szabottak. Ezért döntöttünk úgy, hogy bővítjük a kapacitásainkat és nagyobb hangsúlyt fektetünk erre az irányra

– mondta el Michal Kroupa, az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős külső kommunikációs vezetője.

Ennek érdekében megfelelő és jól átlátható együttműködést teremtünk két kreatív ügynökséggel. A jelenlegi ügynökséggel, a Kaspen/Jung von Matt-tal négy éve működünk együtt sikeresen, az ügynökség ezután is a partnerünk marad

– tette hozzá.

Az IKEA hosszú távú stratégiai partnert keres, amely segíti az IKEA-t a keresztcsatornás kommunikáció fejlesztésében, a vállalat pozíciójának megerősítésében a cseh-magyar-szlovák régióban, valamint részt vesz elsődleges céljának megvalósításában. A tervek szerint a tender eredményét idén ősszel jelentik be.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik