Média

A Metropol is csatlakozik a nemzetközi kezdeményezéshez

Metropol
Metropol
A Metro International szervezésében 15 ország részvételével elindult a Metro Super Chef nemzetközi receptverseny. Az idei lesz a második megmérettetés az ingyenes lapcsalád történetében, amelyhez ezúttal hazánk legnagyobb példányszámú napilapja, a Metropol is csatlakozott.

Tudta?

A Metro a legnagyobb és a leggyorsabban fejlődő ingyenes napilap a világon, hétköznap 100 különböző kiadása jelenik meg Európa, Észak- és Dél-Amerika, valamint Ázsia 126 nagyvárosában, különböző nevekkel. Tájékoztatásuk szerint naponta több mint 18 millióan olvassák világszerte. Magyarországon 2008 augusztusa óta Metropol néven (előtte Metro) találkozhatunk vele. A budapesti kiadású Metropol 1998. szeptember 7-én jelent meg először, majd 2001-ben vált országos napilappá. Mára a Metropol Magyarország legnagyobb példányszámú napilapja, kiadója az MTG Metro Gratis Kft., amely a magát a TV2 tulajdonosának is tartó Megapolis Media egyik leányvállalata, vagyis ez a vállalkozás is Simicska Lajos érdekeltségei közé tartozik.

A Metropol jóvoltából idehaza is elindult a küzdelem egy különleges mexikói gasztronómiai túráért, amelyre bárki benevezhet saját receptjével és az ahhoz kapcsolódó ételfotókkal, videóval. Ehhez a www.metropolsuperchef.com oldalon kell regisztrálni és feltölteni a szükséges anyagokat, majd izgulni, hogy a közönség minél több szavazattal díjazza a kreációkat. Nevezni és voksolni április 28-ig lehet. A 10 legtöbb szavazatot elért recept közül zsűri választja ki a helyi nyerteseket, valamint azt a résztvevőt, aki továbbjut a nemzetközi döntőbe és megmérettetik a fődíjért.

A hazai zsűriben közreműködik Kárai Dávid, ízHUSZÁR, a NoSalty gasztrobloggere, Kovács Antal örökös magyar bajnok sommelier, a Pincearon.hu tulajdonosa, Tar Zsuzsanna a Metropol Konyha rovatvezetője.

A három kontinensen 15 országban egyszerre zajló receptverseny végső győztesére május 9-én derül fény, de addig is számos önjelölt szuper séfnek lehetősége lesz, hogy tehetségét a szélesebb publikum is megismerhesse.

“A Metropollal mindig szívesen csatlakozunk a nemzetközi lapcsalád kampányaihoz, melyek igyekeznek egy aktuális trend mentén felkelteni az olvasók érdeklődését. A gasztronómiával sincs ez másképp, jóllehet nem tegnap vált izgalmassá a terület a média számára. Mindemellett külön érdeklődéssel figyeljük, hogy a sokszor 3-4 kontinensen zajló közös promócióink, hogyan teljesítenek különböző adottságokkal rendelkező országokban.”

– mondta Csánk László, a Metropol marketingigazgatója.

 

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik