Média

Óvatosságra intik a reklámozókat a foci EB kapcsán

focilabda(430x286)(1).jpg (labda, foci, gól, )
focilabda(430x286)(1).jpg (labda, foci, gól, )
Közeledik a foci EB, melyet még különlegesebbé tesz az, hogy a magyar csapat is részt vesz. Fontosnak tartotta az MLSZ és az ÖRT, hogy közös útmutatóban adjanak tájékoztatást azokról az elemekről, amelyek használata a reklámban engedélyhez kötött.

A Foci Eb nemcsak a fogyasztók – nézők érdeklődésének középpontjában áll, hanem minden bizonnyal a reklámozók is használni szeretnék az esemény különleges hangulatát. A futball EB védjegyei azonban csak a jogtulajdonos engedélyével használhatók, figyelmeztet a Magyar Labdarúgó Szövetség (MLSZ) és az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) a reklámozáshoz szükséges információkról letölthető összeállítást, illetve ajánlást készített.

“Az volt a szándékunk, hogy segítsük a szakmát az újabb útmutató elkészítésével, hiszen az információ segít a megelőzésben, a megelőzés pedig az önszabályozás rendszerének fontos eleme. Nagy örömünkre az MLSZ jó együttműködő partner volt, így egy hiteles, alapos anyagot tudunk közzétenni”

– fogalmazott Fazekas Ildikó főtitkár.

Nagyon sok pozitív visszajelzést kaptunk a már közzétett útmutatóink kapcsán, és örömmel készítettük el az újabb anyagot, amely ismét egy rendkívül aktuális területen segít az eligazodásban –

– tette hozzá Megyer Örs, az ÖRT elnöke.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik